TomTom Touch -aktiivisuusranneke mittaa kehon koostumuksen

– TomTomin uutuus tuo rasva- ja lihasprosentin mittauksen jokaisen arkeen

Tiedotusvälineille 1.9.2016

TomTom lanseeraa markkinoiden ensimmäisen aktiivisuusrannekkeen, joka yhdistää kehonkoostumusmittarin sekä aktiivisuuden ja sykkeen mittauksen. Kosketusnäytöllä varustettu, helppokäyttöinen TomTom Touch kertoo lihas- ja rasvaprosentin suoraan ranteesta ja paljastaa, miten treeni tosiasiassa puree elimistöön.

Aiemmin kehonkoostumusmittaus on vaatinut tuekseen kalliita laitteita tai erikoisvalmisteisia vaakoja. TomTom Touch tuo laajemman yleisön käyttöön tämän teknologian, joka auttaa ymmärtämään omaa kuntoa ja sen kehitystä*.

"Me kaikki tiedämme, että paino ei kerro koko totuutta. Kahdella samanpainoisella ihmisellä voi olla hyvin eri määrät lihasta ja rasvaa. TomTom Touch antaa käytännöllistä lisätietoa siitä, onko treenauksella vaikutusta vai ei", sanoo TomTomin kuluttajatuotteista vastaava johtaja Corinne Vigreux.

TomTom Touch on suunniteltu liikkujalle, joka on kiinnostunut seuraamaan aktiivisuuttaan suoraan ranteesta: ranneke mittaa askelia, unta, sykettä ja poltettuja kaloreita. Urheilutilassa ranneke soveltuu esimerkiksi juoksuun, pyöräilyyn tai kuntosalille.

Älypuhelin toimii aktiivisuusrannekkeen jatkeena. Tärkeimmän informaation saa halutessaan puhelimeen ilmoituksina, ja TomTom MySports -sovellus kertoo suoritusten tarkat tiedot tilastoina ja graafeina. Ranneke on mukavan kapea ja saatavissa useassa eri värissä.

TomTom Touch -aktiivisuusrannekkeen voi tilata ennakkoon jo tänään osoitteesta www.tomtom.com/fitness hintaan 149 euroa. Koko valikoima tulee vähittäiskauppoihin lokakuussa.

TomTom Touch -aktiivisuusrannekkeen ominaisuudet:

• Kehonkoostumusmittaus
  • 24/7-aktiivisuusmittaus: askeleet, uni, syke, kalorit
  • Kännykän ilmoitukset aktiivisuusrannekkeeseen
  • Kosketusnäyttö
  • Urheilutila
  • Suoritukset TomTom Mysports -sovellukseen iOS/Android/PC/Mac
  • Vaihdettavat eriväriset rannekkeet
  • Vesitiivis
  • Akunkesto jopa 5 vuorokautta
  • Tavoitteiden asettaminen
  • Langaton yhteys