TomTomilta uusi kello aktiiviselle golfarille

- Edistyksellisten golfominaisuuksien lisäksi Golfer 2 -kelloissa nyt myös aktiivisuuden mittaus

Tiedotusvälineille 17.5.2017

TomTom tuo markkinoille Golfer2 SE -golfkellon entistä edullisempaan hintaluokkaan. Golfer 2 SE sisältää golfaajan tärkeimmät digitaaliset apuvälineet: etäisyystiedot esteisiin ja viheriölle, automaattisen lyöntiseurannan ja pelianalytiikan. Golfkellon ranneke on saatavilla harmaa-oranssina ja musta-vihreänä.

TomTom päivitti myös kuningastuotteensa, Golfer 2 -kellon. Mukana on nyt aktiivisuuden mittaus eli päivittäisen aktiivisuuden, askelien ja poltettujen kalorien seuranta. Myös nykyiset Golfer 2 -kellon omistajat saavat aktiivisuuden seurannan käyttöönsä päivittämällä kellon uusimpaan versioon. Tämän kellon ranneke on saatavilla tummansinisenä, vaaleanharmaana ja mustana.

"Golfaajat ovat kertoneet, että he haluavat käyttää Golfer-kelloaan joka päivä. Aktiivisuuden seuranta tekee golfkellosta sopivan myös arkeen. Lisäksi toimme markkinoille Golfer 2 SE -kellon, jotta suositut toiminnot olisivat yhä useampien ulottuvilla", sanoo TomTomin kuluttajatuotteista vastaava johtaja Corinne Vigreux.

Tarkemmat tiedot Golfer 2- ja Golfer 2 SE -golfkellojen ominaisuuksista:

• Automaattinen lyöntiseuranta: kello tunnistaa ja kirjaa kaikki väylälyönnit automaattisesti
  • Tarkat etäisyydet yli 40 000 golfkentän esteisiin sekä viheriöiden eteen, keskelle ja takareunaan
  • Analytiikka Golfer-sovelluksessa: antaa tietoa lyöntien tarkkuudesta sekä apua jokaisen väylän suoritusten analysointiin

Uusi TomTom Golfer 2 ja Golfer 2 SE ovat heti saatavilla erikoiskaupoissa ja TomTomin verkkokaupassa. Suositushinta Golfer 2 -golfkellolle on 249,95 euroa ja Golfer 2 SE:lle 199,95 euroa.

Lisätietoa osoitteesta www.tomtom.com/golf.

Pressikuvat: https://www.dropbox.com/sh/kuz9s56defpqjkf/AACRSxoq7M-41ra3Un3UJGoBa?dl=0

TomTom jalostaa teknologiaa helppokäyttöisiksi ja kaikkia hyödyttäviksi tuotteiksi. Yritys tuli tunnetuksi navigaattoreista, joiden avulla miljoonat ihmiset liikkuvat paikasta toiseen. Nyt TomTom tarjoaa myös GPS-urheilukelloja, reaaliaikaista liikennetietoa sekä ratkaisuja yritysten kalustonhallintaan. TomTomin neljä liiketoimintayksikköä ovat kuluttajat, telematiikka, ajoneuvot ja lisensointi. Vuonna 1991 perustetun yrityksen pääkonttori on Amsterdamissa, sillä on yli 4 700 työntekijää ja sen tuotteita myydään maailmanlaajuisesti. Lisätietoa: http://www.tomtom.com/