Touch Cardio laajentaa TomTomin puettavan teknologian valikoimaa

- Uusi fitnessmittari seuraa käyttäjän sykettä, askelia, unta ja aktiivisuutta

Tiedotusvälineille 7.2.2017

TomTom lanseeraa suositun Touch-fitnessmittarinsa rinnalle uuden Touch Cardio -rannekkeen, joka sopii jokapäiväisestä aktiivisuudestaan kiinnostuneille käyttäjille. Touch Cardio tarjoaa kaikki tärkeimmät ominaisuudet hyvin kilpailukykyiseen hintaan: mittaa sykkeen suoraan ranteesta, päivän aikana kuljetut askeleet, poltetut kalorit ja unen määrän.

Fitnessranneke seuraa myös urheilusuoritusten ja harjoitusten intensiteettiä ja antaa tietoa kuntotasosta.

”Monille ihmisille liikkuminen on luonnollinen osa jokapäiväistä arkea, ja hyötyliikuntaa onkin helppo harrastaa yksinkertaisesti kävelemällä töihin ja ruokakauppaan tai käyttämällä portaita. TomTom Touch Cardio on suunniteltu juuri tähän tarkoitukseen, kannustamaan ihmisiä liikkeelle”, kertoo Corinne Vigreux, TomTomin kuluttajatuotteista vastaava johtaja.

TomTom Touch Cardiossa on panostettu ajattomaan muotoiluun, joka sopii niin arkeen kuin liikkeeseen. Kun laite yhdistetään uudistuneeseen TomTom Sports -älypuhelinsovellukseen, pääsee käyttäjä tarkkailemaan tuloksien kehittymistä ja aktiivisuutta myös pidemmällä aikavälillä.

TomTom Touch Cardio tulee myyntiin Suomessa kevään 2017 aikana suositushintaan 99 euroa.

Pressikuvat: https://library.tomtom.com/web/03894cde060efd52/ispo/

Lisätiedot ja testilaitepyynnöt: