Go Local in Bangkok – Autenttisia elämyksiä Bangkokin ruokamaailmassa

Bangkok on tärkeä kaupunki, joka on kuuluisa ruuastaan. Tästä päivästä lähtien matkailijat pääsevät kokomaan kaupungin ruoka- ja kulttuuritarjontaa paikallisten opastuksella. Luvassa on siis aitoja elämyksiä. Thaimaan matkailutoimiston (TAT) Tukholman toimisto tarjoaa kokeiltavaksi ilmaiseksi kolmea retkeä Ruotsista, Suomesta, Tanskasta ja Norjasta tuleville matkailijoille 15.4.−1.6.2018 välisenä aikana – Cooking Real Pad Thai, Bangkok Community Foodie Adventure ja Chinatown by Night.

Uusia kohteita kolutessaan matkailijoiden haaveena on päästä paikallisen väestön pariin kokemaan aitoja asioita. Tämän unelman voi toteuttaa Bangkokissa Thaimaan matkailutoimiston (TAT) Tukholman toimiston Go Local in Bangkok -kampanjan avulla, jossa yhdistyy ruoka ja kulttuuri. Varatessasi Bangkokin matkan sinulla on mahdollisuus osallistua yhteen eksklusiivista puolenpäivän retkistä 15.4.−1.6.2018 välisenä aikana.

Valittavana on kolme vaihtoehtoa: Cooking Real Pad Thai, Bangkok Community Foodie Adventure ja Chinatown by Night. Cooking Real Pad Thai -retkellä pääset maistelemaan herkullisia ruokia Nang Loengin alueella, joka on yksi Bangkokin parhaista ruokakeitaista. Täällä pääset opettelemaan klassisen Pad Thai -nuudeliaterian valmistamista street food -tyylillä ja nauttimaan sitä lounaaksi. Bangkokin ruokaseikkailu, Bangkok Community Foodie Adventure, tarjoaa mahdollisuuden päästä osaksi Nang Loengin ruokakeidasta, joka on yksi kaupungin parhaimmin salassa pidetyistä helmistä. Retken aikana pääset kokeilemaan erilaisia paikallisia herkkuja klassikkoaterioista jälkiruokiin, jotka pohjautuvat aina toisesta maailmansodasta lähtien hengissä pidettyihin resepteihin. Pääset myös tutustumaan alueen kulttuuriin paikallisen väestön tarinoiden siivittämänä. Chinatown by Night -retki vie kuhisevan Chinatownin (Yaowarat) alueelle, joka saattaa vaikuttaa uinuvalta päivisin mutta herään eloon öisin. Täällä pääset kokeilemaan paikallisia herkkuja runsaista aterioista pikkupurtavaan ja jälkiruokiin alueen ehdottomasti parhaimmissa paikoissa. Päivällisen jälkeen alkaa Bar Hopping, jonka aikana siirrytään baarista toiseen tuk-tukin kyydissä. Retki tarjoaa kiinnostavan katsauksen Thaimaan kiinalaiseen kulttuuriin eräässä Bangkokin vanhimmista naapurustoista.

- Kampanjan tavoitteena on edistää Pohjoismaisten matkailijoiden matkustusta Thaimaahan ja tukea samalla lentoyhtiöiden sekä matkatoimistojen myyntiä sesongin ulkopuolella. Meistä on hauskaa tarjota pohjoismaisille matkailijoille hieman erilaisia retkiä, joiden avulla he pääsevät näkemään erilaisen puolen Bangkokista perinteisemmästä tarjonnasta poiketen, kertoo Thaimaan matkailutoimiston Tukholman toimiston johtaja Pakkanan Winijchai, joka vastaa Pohjoismaista ja Baltian alueesta.

Pääset osallistumaan eksklusiivisille retkille seuraavasta linkistä www.tatnordic.com.

Retkille osallistumisen vaatimuksena on:
• Matkustajan pitää aloittaa matka Ruotsista, Norjasta, Tanskasta tai Suomesta.
• Lentolippu pitää olla ostettu aikaisintaan 5. maaliskuuta 2018.
• Retket järjestetään 15.4.−1.6.2018 välisenä aikana.

Puh.: 46 (0)739 82 34 00
S-posti: johan.englundh@spoilconcept.se

Avainsanat:

Lainaukset

Kampanjan tavoitteena on edistää Pohjoismaisten matkailijoiden matkustusta Thaimaahan ja tukea samalla lentoyhtiöiden sekä matkatoimistojen myyntiä sesongin ulkopuolella. Meistä on hauskaa tarjota pohjoismaisille matkailijoille hieman erilaisia retkiä, joiden avulla he pääsevät näkemään erilaisen puolen Bangkokista perinteisemmästä tarjonnasta poiketen.
Pakkanan Winijchai, joka vastaa Pohjoismaista ja Baltian alueesta.