Thaimaassa passisi toimii "VIP-korttina" paikallisissa kaupoissa

Thaimaan matkailutoimisto aloittaa erityisen loppuvuoden alennuskampanjan, jossa annetaan lisäalennuksia valmiiksi alennetuista hinnoista Bangkokin osallistuvissa tavarataloissa ja myymälöissä. Kampanja on nyt käynnissä, ja se kestää 15. tammikuuta 2019 saakka. Tarkoituksena on edistää Thaimaan matkailijoiden aikaansaamia tuloja.

Kampanjan avulla TAT edistää myös matkailijoiden suosiossa olevien tuotteiden myyntiä. Tällaisia tuotteita ovat esimerkiksi käsintehdyt thaimaalaiset tekstiilit, kosmetiikka, kodinkoneet ja thaimaalaiset huippubrändit. Se myös edistää ja luo pop-up-ostostapahtumia matkailijoiden suosimissa ostoskeskuksissa ja tavarataloissa.

- Tämä kampanja on ensimmäinen erityisestä loppuvuoden lahjojen sarjasta kansainvälisille matkailijoille. Sen avulla pyritään saamaan tuloja paikallisille lisäämällä matkailijoiden ostoksia, kertoo Eurblarp Sriphiromya, Thaimaan matkailutoimiston Pohjoismaista ja Baltian maista vastaava johtaja.

TAT:n mukana loppuvuoden erikoiskampanjassa ovat esimerkiksi kansainvälisen kaupan osasto, tulojen osasto, Thaimaan vähittäismyyjien liitto, Narai Intertrade Co., Ltd. ja Jewel fest club.

Passiedun käyttäminen:

Näytä passisi, kun teet ostoksia tai käytät kampanjaan osallistuvien palveluntarjoajien palveluita, ja saat edun välittömästi.

Matkailijoille annetaan lisätietoja Passiedut-kampanjasta lentokentillä. Tilapäisiä ALV-hyvitystiskejä avataan kaupungille vilkkaimman matkaisusesongin ostoskampanjan ajaksi.

Lisätietoja kampanjasta ja myyntikumppaneista saat osoitteesta https://passportprivileges.tourismthailand.org/

Puh.: 46 (0)739 82 34 00
S-posti: johan.englundh@spoilconcept.se

Thaimaan matkailutoimisto
Tourism Authority of Thailand (TAT) perustettiin vuonna 1960. Se on Thaimaan ensimmäinen organisaatio, joka vastaa erityisesti matkailun edistämisestä maassa. Vuonna 2002 avattu Tukholman toimisto vastaa Pohjoismaiden ja Baltian alueesta. Tukholman toimisto antaa matkustamiseen liittyvää tietoa suurelle yleisölle, matkatoimistoille ja medialle sekä toimii edistääkseen Pohjoismaiden ja Baltian asukkaiden matkoja Thaimaahan. Lue lisää osoitteessa www.tourismthailand.org/fi.

Pikafaktat

Lainaukset