Legendan paluu on alati lähempänä – Toyota GR Supra sai hinnat

• Vuosituhannen odotetuimpiin uutuuksiin kuuluvaa Toyota GR Supraa siivitetään houkuttelevalla hinnoittelulla
  • Hinnat alkavat 85 374,77 eurosta
  • Ensimmäiset autot saapuvat Suomeen kesän 2019 aikana
  • Toyota GR Supran virallinen ensiesittely tapahtuu Jyväskylässä Neste Rallin yhteydessä

Pitkään odotettu ja kauan kaivattu Toyota GR Supra päättää vihdoin piinaavan jännittävän odotuksen niin aikataulunsa kuin hinnoittelunsa suhteen. Malli on saanut erittäin hyvän hinnoittelun, ja erinomaisen varustelun siivittämänä se tarjoaa paitsi nautinnollista ajettavuutta myös todella hyvän vastineen rahalle.

Toyota GR Supra 3.0 Twin-Scroll Turbon autoveroton hinta (sis. ALV 24 %) on 63 000 euroa. Yhdistettyä ajoa vastaava WLTP-päästölukema 188 g/km saa aikaan autoveroa 22 374,77 euroa, joten uutuusmallin kokonaishinta on 85 374,77 euroa. Varustelua voi vielä täydentää Premium-paketilla, joka tuo autoon mm. nahkaverhoilun sekä JBL Premium Audio -järjestelmän. Paketin autoverollinen hinta on 3 011,77 euroa.

Ensimmäiset autot saapuvat Suomeen kesän 2019 aikana, ja autoja tullaan näkemään erilaisissa tapahtumissa ympäri Suomea. Virallinen ensiesittely tapahtuu elokuussa Neste Rallin yhteydessä Jyväskylässä.