Leo-Pekka Tähdelle jo tuplamenestys Berliinin EM-paraurheilukisoista

Toyotan Start Your Impossible -liikkeen yhteistyöurheilija, ratakelaaja Leo-Pekka Tähti otti keskiviikkona 22.8.2018 jo kisojen toisen ison voittonsa. Tällä kertaa vuorossa oli T54-luokan 400 metrin matka. Voittoaika 46,73 on paitsi kisaennätys, myös uusi Suomen ennätys. Edellisenä kisapäivänä Tähti vei täydellisellä ylivoimalla 200 metrin matkan voiton kisaennätyksellä 24,74. Toyota kokee liikkuvuuden ulottuvan autoilun ulkopuolellekin: se on haasteiden ylittämistä ja unelmien toteuttamista. ”Start Your Impossible” -liike heijastaa näitä arvoja ja korostaa yhtiön tavoitetta tarjota liikkuvuuden vapautta kaikille.

Tähden menestys meneillään olevissa kisoissa on mahtava osoitus siitä hengestä ja ajatuksesta, jota Start Your Impossible -liike edustaa. "Yhteistyö Toyotan kanssa on itselleni erittäin merkittävä matkalla kohti seuraavia tavoitteitani. Tarkoitukseni on huipentaa urani Tokion paralympialaisiin vuoteen 2020, ja Toyotalla tulee olemaan merkittävä rooli tukiessaan minua kohti tavoitteitani. Toyotan arvoissa yhdistyy samanlaisia asioita, kuin omassa arvomaailmassani. Ihmisten kunnioitus ja syrjinnän vastaisuus tekevät Toyotan yhteistyökumppanuudesta itselleni luontevaa", totesi Leo-Pekka Tähti yhteistyön alkaessa vuonna 2017.

Toyota on kautta historiansa tehnyt mahdottomasta mahdotonta innovaation ja intohimon kautta. Sitoutuminen aina parempien autojen valmistukseen sisältää ajatuksen siitä, miten jo nyt katsotaan perinteisten ajoneuvojen yli pitkälle tulevaisuuteen. Toyota haluaa myös luoda uudenlaisia liikkumisen muotoja, jotka ylittävät tämän päivän rajoitteet ja huomisen ongelmat. Mikä tukisikaan tätä ajatusta paremmin kuin Leo-Pekka Tähden oma voimalause: "Kehitys pysähtyy tyytyväisyyteen."

Lisätietoa Start Your Impossible -liikkeestä ja paremmasta liikkuvuudesta kaikille: www.toyota.fi/mobilityforall