Salon Passeliauto Oy palkittiin 47 parhaan eurooppalaisen Toyota-jälleenmyyjän joukossa

Report this content

Ichiban 2022 -palkinnon saaneet 47 Toyotan jälleenmyyjää palkittiin erinomaisesta asiakaspalvelutyöstä sekä odotusten ylittämisestä. Suomen osalta palkinnon sai Salon Passeliauto Oy.

“Ichiban” tarkoittaa japaniksi “ensimmäistä”. Tämä on myös Toyota Motor Europe NV/SA:n (TME) vuosittain myöntämän jälleenmyyjäpalkinnon nimi.

Joka vuosi yli 2 500 Toyota-jälleenmyyjää kilpailevat Euroopassa keskinäisestä paremmuudestaan, ja 47 parasta palkitaan. Nämä jälleenmyyjät ovat äärimmäisiä esimerkkejä sekä uniikista tavasta palvella asiakkaita että sitoumuksestaan olla “Best Retailer in Town”, alueensa parhaita jälleenmyyjiä. Suomen parhaana Toyota-jälleenmyyjänä palkittiin Salon Passeliauto Oy.

Toyota palkitsee suurella ilolla Euroopan parhaat jälleenmyyjät, ei pelkästään myyntitulosten tai erinomaisten asiakaskokemusten perusteella, vaan myös itsensä ylittämisellä. Palkitut jälleenmyyjät ovat ylittäneet odotukset mitä moninaisimmilla osa-alueilla, kuten kestävässä kehityksessä, liikkuvuuspalveluiden tarjoamisessa ja tarjoamalla aitoa lisäarvoa omalle yhteisölleen.

Palkintogaala järjestettiin Saksan kauniissa alppimaisemissa Elmaun linnassa, samaisessa paikassa, jossa on pidetty lukuisia G7-maiden kokoontumisia. Palkitut jälleenmyyjät kutsuttiin gaalassa laajaan keskustelutilaisuuteen, jossa oli mukana sekä Toyotan korkeaa johtoa että muita inspiroivia kutsuvieraita.

Vieraiden yhteisenä intressinä oli jakaa heidän omaa intohimoaan ja visioitaan Ichiban-voittajille. Victorien Erussard, Energy Observer -aluksen kehittäjä ja kapteeni kertoi miten hänen unelmansa kestävästä kehityksestä ja ekologisesta muutoksesta realisoitui maailman ensimmäisen vetykäyttöisen, nollapäästöisen aluksen myötä. Natalie Berg, jälleenmyynnin asiantuntija valaisi puolestaan yleisöä myyntityön tulevaisuuden visioista sekä asiakaskäyttäytymisen evoluutiosta.

Gaalan aikana Matt Harrison (President & CEO, TME) antoi tunnustusta kaikille palkituille jälleenmyyjille heidän loistavista suorituksistaan: “Te olette parhaista parhaimpia. Te olette roolimalleja siinä, miten ylittää asiakasodotukset, miten tehdä ikimuistoisia asiakaskokemuksia ja mukauttaa omaa toimintaanne erittäin haastavissa ja nopeasti muuttuvissa markkinatilanteissa. Onnittelut teille kaikille!”

Didier Gambart (Vice President, Sales, Marketing & Customer Experience, TME), kommentoi myös jälleenmyyjien saavutuksia: "Kahden vuoden ajan olemme järjestäneet nämä tilaisuudet pandemian vuoksi virtuaalisina. Nyt meillä on kunnia olla paikan päällä juhlistamassa ja palkitsemassa Euroopan parhaita jälleenmyyjiä heidän saavutuksistaan niin myynnissä kuin asiakaskokemuksissa. Näiden kahden vuoden jälkeen tuntuu upealta olla osa yhtä suurta perhettä kanssanne. Juhlimme myös jälleenmyyjiemme ketteryyttä ja sietokykyä näinä muuttuvina ja haasteellisina aikoina, heidän energiaansa ja tahtoaan ylittää odotukset löytäen jatkuvasti uusia toimintatapoja. Sen pienen, mutta asiakkaalle ison asian tekeminen ei välttämättä ole koskaan helppoa, mutta tiedämme sen olevan sen arvoista. Sellainen saavutus ei synny koskaan helposti, ja haluammekin onnitella lämpimästi kaikkia voittajia. Onneksi olkoon, ja tehdään jatkossakin yhdessä enemmän!”

Antero Jokinen (Toimitusjohtaja, Salon Passeliauto Oy) kertoo jo järjestyksessään kolmannesta Salon Passeliauto Oy:n saamasta Ichiban-palkinnosta: ”Olemme ylpeitä tästä palkinnosta ja nöyriä sen edessä, että liikkeemme sai tämän tunnustuksen. Mitään oikotietä onneen ei ole, vaan tämä palkinto on tulosta tinkimättömästä tiimityöstä kaikkien meillä työskentelevien ammattilaisten toimesta. Haluan kiittää tähän mahtavaan palkintoon johtaneesta tiestä niin kaikkia työntekijöitämme kuin ennen kaikkea asiakkaitamme.”

Tälle tiedotteelle liittyvät kuvat löytyvät tästä linkistä.