Toyota kutsuu Logistiikka- ja kuljetusnäyttelyyn Helsingin messukeskukseen

Report this content

Pohjoismaiden suurin logistiikka- ja kuljetusalan ammattitapahtuma järjestetään Helsingin messukeskuksessa 11. – 13.6. Toyota on mukana tapahtumassa esitellen Proace- ja Hilux-mallien lisäksi myös uuden Avensiksen.

Etuvetoinen Toyota Proace -pakettiauto on ammattilaisen mittainen työväline. Uusi 163 hevosvoimaa tuottava ja erittäin kattavasti varusteltu Proace Active Edition -malli tarjoaa tehokkuutta, taloudellisuutta ja mukavuutta ennennäkemättömällä hinnalla. Kuusivaihteisella automaattivaihteistolla varustetun Active Editionin hinnat alkavat 31 647 eurosta. Sekä 4- että 5-ovisena saatava Active Edition on aina pitkää korimallia (L2H1), ja sen kattavaan vakiovarusteluun sisältyy automaattivaihteiston lisäksi mm. ilmastointi, Bluetooth-handsfree ja -audio, automaattitoiminen lisälämmitin, sähköiset ikkunannostimet, VSC-ajonvakautusjärjestelmä, turvavyön esikiristimet sekä voimanrajoittimet kaikille kolmelle istuinpaikalle ja etuturvatyynyt niin kuljettajalle kuin matkustajillekin. Liukuovien ikkunointi on saatavilla tehdaslisävarusteena, ja lisäksi Active Edition -malli on saatavana myös bussiaihiona. Toyotan osastolla on nähtävänä niin Proace-pakettiauto kuin täysin varusteltu Proace-bussikin.

Proacen lisäksi nähtävillä on Suomen ylivoimaisesti ostetuin pick-up-auto Toyota Hilux ja uusi Toyota Avensis, joka on uudistunut niin muotoilultaan kuin tekniikaltaankin. Dynaaminen ulkoasu, kattava varustelu, hienostunut teknologia ja uudet innovatiiviset Toyota Safety Sense -turvallisuusvarusteet tekevät uudesta Avensiksesta oivallisen valinnan. Neljännen sukupolven Avensis jatkaa samalla luotettavuuden tiellä, jolla se on lunastanut pysyvän paikan suomalaisten sydämissä. Uutuutta on ennakkomyyty jo yli 200 kappaletta, ja Avensis saapuu Toyota-myymälöihin ensi viikolla. Malliston hinnat alkavat 25 303 eurosta.

Toyotan paketti- ja lava-autot sekä vuoden tärkein henkilöautouutuus löytyvät hallista 6 osastolta 6m51. Tiedotuspäällikkö Kalle Kalaja ja tiedottaja Mia Meinander ovat paikalla lehdistöpäivänä 11.6.

Tervetuloa!

TOYOTA

Toyota on paitsi maailman arvokkain autobrändi, myös maailman suurin autonvalmistaja. Vuonna 2014 Toyota Motor Companyn valmistamia autoja myytiin 10,2 miljoonaa kappaletta kaikilla viidellä mantereella, yli 170 eri maassa.

Toyotan visiona on olla tiennäyttäjänä uudenlaiseen liikkumisen tulevaisuuteen. Se on sitoutunut tuottamaan sellaisia ympäristöystävällisiä autoja, jotka myös kuluttajat ottavat omakseen. Toyota Motor Companyn valmistamia hybridiautoja onkin myyty jo yli seitsemän miljoonaa kappaletta ympäri maailman, ja polttokennoauto Toyota Mirain myynti alkaa tänä vuonna niin Euroopan kuin Yhdysvaltojenkin markkinoilla.

Toyota tunnetaan paitsi tehokkaasta tuotantojärjestelmästään ja korkeasta asiakastyytyväisyydestään, myös laadukkuudestaan. Toyota onkin laatutilastojen kestomenestyjä, niin Suomessa kuin maailmallakin.

Toyota Motor Europe työllistää suoraan noin 20 000 henkilöä Euroopassa, ja sillä on 30 kansallista myynti- ja markkinointiyhtiötä 56 eri maassa. Suomessa Toyota Auto Finland Oy työllistää suoraan noin 80 henkilöä, ja Toyota-asiakkaita palvelee 57 täyden palvelun autotaloa ja 27 valtuutettua korjaamoa.