Toyota mukana Kuljetus-Logistiikka 2019 -messuilla

Toyota on mukana tavara-automallistollaan torstaina 9.5. Helsingin Messukeskuksessa järjestettävillä Kuljetus-Logistiikka 2019 -messuilla. Lauantaihin 11.5. asti avoinna olevilla messuilla on nähtävillä sekä perinteisempää kuljetuskalustoa että hieman erikoisvarustellumpia autoja.

Toyotan osastolla on nähtävissä mm. tonniluokassa erinomaisesti menestynyt Toyota Proace. Malli on saatavilla kolmella eri koripituudella, jotka kaikki ovat messuilla nähtävillä. Laaja voimalinjavalikoima koostuu vähäpäästöisistä 1.5- ja 2.0-litraisista moottoreista, jotka omalta osaltaan auttavat Proacea saavuttamaan sen tunnusomaisen matalat omistamisen kokonaiskustannukset. Lisäksi näyttelyautoissa on nähtävillä niin mukavuus-, ulkonäkö- kuin käyttöominaisuuksiakin parantavia varusteita mm. Modul-System -hyllyvarusteiden muodossa.

Legendaarinen Toyota Hilux on tällä kertaa esillä hieman toisenlaisessa muodossa kuin mitä on totuttu näkemään. Näyttelyauto on Puolustusvoimien käyttöön menossa oleva Hilux Double Cab, jonka varustelussa nähdään sekä Toyotan alkuperäisvarusteita että Arctic Trucks Oy:n alustapanssarointi- ja vinssivarusteita.

Esillä on myös tila-auto Toyota Proace Verso, jonka matalalattiamuunnos mahdollistaa ajoneuvon käytön esteettömänä taksina. Kevyemmän pään kuljetuksia silmälläpitäen osastolla on myös Toyota Yaris Hybrid pakettiautomuutossarjalla sekä tänä keväänä esitelty uusi Toyota Corolla Touring Sports Hybrid.