Toyota Proace City

• Uusi CDV-segmentin pakettiauto, Toyota Proace City nähdään ensimmäistä kertaa Birminghamissa, Englannissa 30.4.2019 alkaen pidettävässä Commercial Vehicle Show -tapahtumassa
  • Proace City tuo Toyotan mukaan Euroopan hyötyajoneuvomarkkinoiden suurimpaan segmenttiin
  • Uuden mallin esittely on merkittävä laajennus Toyotan hyötyajoneuvomallistoon tonniluokan Proacen sekä Hilux pick-upin rinnalle
  • Uusi malli tuotetaan olemassaolevaa yhteistyötä laajentaen Groupe PSA:n kanssa

Täysin uusi Toyota Proace City on ensimmäistä kertaa yleisön nähtävillä vuoden 2019 Commercial Vehicle Show -tapahtumassa Birminghamissa, Englannissa 30.4. alkaen.

Proace City vahvistaa yhdessä Proacen ja Hiluxin kanssa muodostuvaa hyötyajoneuvomallistoa sekä mahdollistaa Toyotan malliston laajentamisen kompakteihin pakettiautoihin (CDV-segmentti), joka Euroopan hyötyajoneuvomarkkinoilla muodostaa noin 35 % osuuden kaikista myydyistä kokonaismassaltaan alle 3,5 t:n hyötyajoneuvoista.

Uusi Proace City on uusin tuote Toyotan ja Groupe PSA:n menestyksellisessä yhteistyössä, joka on jo aiemmin kantanut hedelmää MDV-segmentin Proace-paketti- ja henkilöautoperheenä.

Yksityiskohdat uudesta Toyota Proace City –mallista mukaan lukien voimalinjat, korimallit, mitat sekä massat julkaistaan ennen ajoneuvon ensiesittelyä Birminghamissa myöhemmin tässä kuussa.