Toyota tarjoaa mielenrauhaa myös poikkeuksellisina aikoina

Uuden auton hankinta näinä epävarmoina aikoina mietityttää varmasti monia. Toyota haluaa olla ratkaisemassa tilannetta luomalla sille tunnusomaista mielenrauhaa. Yhdessä Toyotan rahoitusyhtiön kanssa mietitty rahoitusratkaisu on turvallinen vaihtoehto sekä uuden että käytetyn auton hankintaan juuri nyt.

Toyota Jousto on rahoitustuote, jossa nimensä mukaisesti pyritään mahdollisimman joustavaan ratkaisuun asiakkaan tarpeiden kannalta. Tärkeimpiä Toyota Jouston elementtejä ovat vapaus määritellä käsiraha ja kuukausittainen maksuerä sekä kattavat lisäpalvelumahdollisuudet aina renkaiden kausisäilytyksen kautta huoltosopimuksiin. Ehkä kaikista tärkein Toyota Jouston ominaisuus on kuitenkin taattu hyvityshinta. Sen ansiosta autoa ostettaessa asiakkaalla on aina varmuus siitä, mikä hänen autonsa arvo on vähintään rahoitussopimuksen päättyessä - eikä ikäviä yllätyksiä pääse syntymään.

Toyota Joustoa on nyt päivitetty vastaamaan tämän hetken tarpeisiin. Uusissa rahoitussopimuksissa on uusia ominaisuuksia, jotka ovat mahdollisuus lyhennysvapaaseen ja osamaksujen maksaminen asiakkaan puolesta, mikäli hän joutuu työttömäksi. Lyhennysvapaata voidaan käyttää maksimissaan kolmen kuukauden ajalta esimerkiksi tilanteissa, joissa asiakas joutuu lomautetuksi. Enintään kolmen kuukauden osamaksut taas voidaan maksaa asiakkaan puolesta tilanteessa, jossa vakituisessa työsuhteessa ollut asiakas joutuu työttömäksi. Tarkemmat kampanjaehdot ovat luettavissa tästä linkistä.

Vaikka maailma ympärillämme on nyt erilainen kuin mihin olemme tottuneet, voi Toyotaan ja haluumme auttaa asiakkaitamme luottaa tilanteessa kuin tilanteessa.

TOYOTA Toyota on paitsi maailman arvokkaimpia autobrändejä, myös yksi maailman suurimmista autonvalmistajista. Vuonna 2019 Toyota Motor Companyn valmistamia autoja myytiin noin 10,7 miljoonaa kappaletta kaikilla viidellä mantereella, yli 170 eri maassa. Toyotan visiona on olla tiennäyttäjänä uudenlaiseen liikkumisen tulevaisuuteen. Se on sitoutunut tuottamaan sellaisia ympäristöystävällisiä autoja, jotka myös kuluttajat ottavat omakseen. Toyota Motor Companyn valmistamia hybridiautoja onkin myyty jo yli 15 miljoonaa kappaletta ympäri maailman, ja polttokennoauto Toyota Mirain myynti alkoi vuonna 2015 niin Euroopan kuin Yhdysvaltojenkin markkinoilla. Toyota tunnetaan paitsi tehokkaasta tuotantojärjestelmästään ja korkeasta asiakastyytyväisyydestään, myös laadukkuudestaan. Toyota onkin laatutilastojen kestomenestyjä, niin Suomessa kuin maailmallakin. Toyota Motor Europe työllistää suoraan noin 20 000 henkilöä Euroopassa, ja sillä on 30 kansallista myynti- ja markkinointiyhtiötä 56 eri maassa. Suomessa Toyota Auto Finland Oy työllistää suoraan noin 80 henkilöä, ja Toyota-asiakkaita palvelee 57 täyden palvelun autotaloa ja 27 valtuutettua korjaamoa.