Toyotalla kaksi pääteemaa Frankfurtin autonäyttelyssä

Toyota esittelee Frankfurtin autonäyttelyssä, jonka lehdistöpäivät ovat 12.–13.9. ja yleisöpäivät 14.–24.9., mielenkiintoisia uutuuksia. Hybriditekniikka ja lyömätön käyttövarmuus ovat päärooleissa.

Hybriditekniikan yhä kasvava menestys antaa Toyotalle hyvän syyn laajentaa tarjontaansa entisestään.       C-HR Hy-Power concept on Toyotan eurooppalaisen muotoiluyksikön (European Design Centre, ED2) aikaansaannos. Sen tarkoitus on painottaa C-HR -mallin tunteisiin vetoavaa ja voimakasta olemusta, vihjaten samalla Toyotan hybridivaihtoehtojen laajenemista merkin ydinmallistossa.

Toyotan ainutlaatuista laadukkuutta, kestävyyttä ja luotettavuutta symbolisoivan Land Cruiserin historia on jo 65 vuotta pitkä. Tätä taivalta juhlistaa Frankfurtissa maailman ensi-iltansa saava uusi Land Cruiser. Se on tällä hetkellä luokkansa ainoa auto, jossa on erillisrunko. Land Cruiser vie matkustajansa erittäin haastaviinkin määränpäihin. Ja tuo sieltä takaisin.

Osastolla nähdään lukuisten erikoismallien ohella esimerkiksi huipputehokas Yaris GRMN, jonka tuotanto alkaa loppuvuodesta.

Toyotan lehdistötilaisuus pidetään 12.9. klo 8.50 hallissa 8.

Mediapankkimme: http://news.cision.com/fi/toyota-auto-finland-oy