Toyotan Vuoden jälleenmyyjä on Juhan Auto Oulu

Report this content

Toyota Auto Finland Oy myöntää Vuoden jälleenmyyjä -palkinnon vuosittain sellaiselle autoliikkeelle, jonka toiminta on kuluvan vuoden aikana ollut kokonaisuutena erinomaista liiketoiminnan kaikilla osa-alueilla mitattuna. Tänä vuonna parhaaksi jälleenmyyjäksi valittiin Juhan Auto Oy, Oulu.

Vuoden jälleenmyyjä julkistettiin Toyotan jälleenmyyjäkokouksessa Helsingissä 8.12.2017. Oululaisen Toyota-jälleenmyyjäliikkeen toimitusjohtaja Sakari Huikuri tiimeineen vastaanotti ilahtuneena perinteen mukaisen palkintonsa: kuvanveistäjä Kimmo Pyykön Guru-patsaan. Suurikokoisempi Iso-Guru -kiertopalkinto on kunniapaikalla esillä Oulun Toyota-liikkeessä vuoden 2018 loppupuolelle saakka.

• Juhan Auto Oulu on tehnyt kiitettävää työtä tämän tunnustuksen myöntämiseen vaadittavilla autoliikketoiminnan alueilla. Hienoissa tuloksissa korostuvat onnistumiset henkilöautoautomyynnissä, asiakassuositteluissa ja terveen kannattavuuden tunnusluvuissa. Haastavasta kilpailuasetelmasta huolimatta Oulussa toimintaa on pystytty parantamaan kuluvan vuoden aikana moniulotteisesti, totesi Toyota Auto Finland Oy:n toimitusjohtaja Kari Skogster.

Mediapankkimme: http://news.cision.com/fi/toyota-auto-finland-oy