Toyotan yhteistyöurheilijat antavat treenivinkkejä kotioloihin

Poikkeuksellisen ajan sulkiessa meidät kaikki enemmän tai vähemmän neljän seinän sisään kantavat Toyotan suomalaiset yhteistyöurheilijat kortensa kekoon sosiaalisessa mediassa julkaistuilla kotitreenivideoillaan.

Näinä aikoina suurin osa meistä suomalaisista on karanteeninoloisissa olosuhteissa ja mitä suurimmalla todennäköisyydellä kotona. Etteivät seinät lähenisi liikaa toisiaan tai yleinen vireystila pääsisi liikaa laskemaan, on syytä pitää huolta jaksamisestaan esimerkiksi liikunnan avulla.

Toyotan suomalaiset yhteistyöurheilijat jakavat Toyota Suomen sosiaalisen median kanavissa vinkkejä onnistuneisiin treenihetkiin kotona. Opastuksia ja mallisuorituksia jakavat ratakelaaja Leo-Pekka Tähti, lumilautailija Matti Suur-Hamari sekä Toyotan WRC-kuljettaja Kalle Rovanperä. Videot löytyvät niin Facebookista, Instagramista kuin Twitteristäkin sekä alla olevista linkeistä:

Leo-Pekka Tähti

Matti Suur-Hamari

Kalle Rovanperä

TOYOTA Toyota on paitsi maailman arvokkaimpia autobrändejä, myös yksi maailman suurimmista autonvalmistajista. Vuonna 2019 Toyota Motor Companyn valmistamia autoja myytiin noin 10,7 miljoonaa kappaletta kaikilla viidellä mantereella, yli 170 eri maassa. Toyotan visiona on olla tiennäyttäjänä uudenlaiseen liikkumisen tulevaisuuteen. Se on sitoutunut tuottamaan sellaisia ympäristöystävällisiä autoja, jotka myös kuluttajat ottavat omakseen. Toyota Motor Companyn valmistamia hybridiautoja onkin myyty jo yli 15 miljoonaa kappaletta ympäri maailman, ja polttokennoauto Toyota Mirain myynti alkoi vuonna 2015 niin Euroopan kuin Yhdysvaltojenkin markkinoilla. Toyota tunnetaan paitsi tehokkaasta tuotantojärjestelmästään ja korkeasta asiakastyytyväisyydestään, myös laadukkuudestaan. Toyota onkin laatutilastojen kestomenestyjä, niin Suomessa kuin maailmallakin. Toyota Motor Europe työllistää suoraan noin 20 000 henkilöä Euroopassa, ja sillä on 30 kansallista myynti- ja markkinointiyhtiötä 56 eri maassa. Suomessa Toyota Auto Finland Oy työllistää suoraan noin 80 henkilöä, ja Toyota-asiakkaita palvelee 57 täyden palvelun autotaloa ja 27 valtuutettua korjaamoa.