Uusi Toyota Corolla TREK aktiiviseen elämäntyyliin

• Korotettu alusta, helmasuojaus, alleajosuojat edessä ja takana sekä 17” kevytmetallivanteet tekevät uudesta Corolla TREK -erikoismallista aktiivisen liikkujan valinnan
  • Saatavilla 1,8- ja 2,0-litraisilla itselataavilla hybridivoimalinjoilla
  • Uutuus saapuu Suomeen vuoden 2020 alussa

Toyota Corolla TREK -erikoismalli vastaa aktiivista elämäntyyliä harrastavien perheiden tarpeisiin. Sen 20 mm korkeampi alusta tarjoaa suuremman maavaran kautta mahdollisuuden viedä näyttävän näköisen erikoismallin normaalia haastavampiin paikkoihin.

Ulkodesign on crossover-tyylin mukainen: helmojen muotoilu sekä materiaali, alleajosuojat edessä ja takana, hunajakennomaski, 17” kevytmetallivanteet, tummennetut takalasit sekä LED-ajovalot alleviivaavat auton aktiivista luonnetta.

Corolla TREK -erikoismalli on saatavilla vain Touring Sports -korimalliin ja valittavissa on joko 1,8- tai 2,0-litraiseen moottoriin perustuva itselataava hybridivoimalinja.

Sisätiloissa erikoismallin erottaa muista Corolla-malleista kaksivärisen kangasverhoilun sekä kojelaudan näyttävien puusomisteiden avulla. Sekä kynnyslistoissa että takaluukussa on TREK-logo.

Uuden Corolla TREK -erikoismallin varustelu on erittäin kattava: uusimman sukupolven Toyota Safety Sense -turvallisuusvarustelu sisältäen PCS-järjestelmän jalankulkijatunnistuksella sekä päiväaikaisen pyöräilijätunnistuksen, täyden nopeusalueen adaptiivisen vakionopeussäätimen, kaistallapitoavustimen, liikennemerkkien tunnistuksen sekä älykkäät automaattiset kaukovalot. Sekä mittariston monitoiminäyttö että mediakeskuksen näytöt ovat seitsemäntuumaisia.

Toyota Corolla TREK on Toyotan ja Trek Bicycle -yrityksen välisen yhteistyön tulos. Yhteistyössä yhdistyy kahden yrityksen yhteiset ympäristöarvot ja halukkuus tarjota laadukkaita liikkuvuuspalveluita kaikille. Yhteistyön kunniaksi Toyota on toimittanut Trek-Segafredo -pyöräilyjoukkueille yhteensä 16 Corolla TREK 2.0 Hybrid Touring Sports -mallia.

Suomeen uutuus saapuu alkuvuodesta 2020. Tähän tiedotteeseen liittyvät kuvat ovat ladattavissa tästä linkistä.