Yleisö innostui seuraamaan Eero Ettalan autonvaihtoaikeita

Helsingin Sanomat julkaisi tammikuun alussa laajan artikkelin ammattilumilautailija Eero Ettalasta. Kävi ilmi, että maailmanmaineeseen yltänyt elokuvalaskija ajaa kymmenvuotiaalla Toyota Corollalla. Miehen autonvaihtoaikeet ovat nyt keränneet laajaa yleisöä netissä.

Ettala on itse ollut aivan sinut uutena ostamansa Corollan kanssa, vaikka malli ei ehkä tulekaan ihan ensimmäisenä mieleen ajateltaessa maailman huippulaskijoihin kuuluvaa rentoa, Helsingin Töölössä asustavaa urheiluelokuvatähteä. Reilun kokoisen asunnon yhtä seinää koristaa 36 erilaista lumilautailulehteä, joiden kansikuvassa on Ettala. Hän on kiistatta tähti, ja yhä useammat pääsevät nyt tutustumaan seikkaperäisesti Eeron uran vaiheisiin puhuttelevan Ender-dokumettielokuvan kautta. Jo elokuvan traileri on varsin vakuuttava – menestys ja maine eivät ole tulleet ilman kovaa työtä ja kipuja.

Corollan noustua otsikkoihin alkoi mies itsekin miettiä, pitäisikö auto todella päivittää jo uuteen. Toyotan maahantuonnissa riemastuttiin, kun Ettala oli edelleen varsin halukas ostamaan Toyotan. Hankintaprosessia ryhdyttiin tuoreeltaan seuraamaan Facebookin Toyota Suomi -sivustolla. Tänään avatulla nettisivustolla www.ettalallehybridi.fi nähdään moniulotteisesti, millaisin keinoin ja kriteerein 31-vuotias, jo 14 kautta työkseen laskenut ja lukemattomilla lumilautailuvideoilla esiintynyt huippuammattilainen uuden hybridi-Toyotansa valitsee.

Luvassa on uskaliaita temppuja ja ennakkoluulottomia testitapoja. Mihin malliin hän päätyy? Se selviää vaiheittain tänään avatulla sivustolla.

www.ettalallehybridi.fi

www.endermovie.com

www.facebook.com/toyotasuomi

TOYOTA

Toyota on paitsi maailman arvokkain autobrändi, myös maailman suurin autonvalmistaja. Vuonna 2015 Toyota Motor Companyn valmistamia autoja myytiin yli 10,1 miljoonaa kappaletta kaikilla viidellä mantereella, yli 170 eri maassa.Toyotan visiona on olla tiennäyttäjänä uudenlaiseen liikkumisen tulevaisuuteen. Se on sitoutunut tuottamaan sellaisia ympäristöystävällisiä autoja, jotka myös kuluttajat ottavat omakseen. Toyota Motor Companyn valmistamia hybridiautoja onkin myyty jo yli kahdeksan miljoonaa kappaletta ympäri maailman, ja polttokennoauto Toyota Mirain myynti alkoi vuonna 2015 niin Euroopan kuin Yhdysvaltojenkin markkinoilla.Toyota tunnetaan paitsi tehokkaasta tuotantojärjestelmästään ja korkeasta asiakastyytyväisyydestään, myös laadukkuudestaan. Toyota onkin laatutilastojen kestomenestyjä, niin Suomessa kuin maailmallakin.Toyota Motor Europe työllistää suoraan noin 20 000 henkilöä Euroopassa, ja sillä on 30 kansallista myynti- ja markkinointiyhtiötä 56 eri maassa. Suomessa Toyota Auto Finland Oy työllistää suoraan noin 80 henkilöä, ja Toyota-asiakkaita palvelee 57 täyden palvelun autotaloa ja 27 valtuutettua korjaamoa.

Avainsanat: