USA:ssa vahvasti startannut muutosjohtamisen työkalu NOOA kasvaa joukkorahoituksella

Report this content

Suomalainen TripleWin Oy on kehittänyt digitaalisen työkalun NOOAn, joka on maailmanlaajuisestikin täysin ainutlaatuinen pilvipalvelu muutoksen johtamiseen ja toimeenpanoon.  Nopeasti muuttuvassa digitaalisessa maailmassa yritykset eivät enää onnistu viemään muutoksiaan läpi perinteisin menetelmin. Tähän kasvavaan tarpeeseen on kehitetty NOOA.

Viedään NOOA joukolla maailmalle

NOOAlle on päätetty järjestää 300.000 € osakeanti joukkorahoituksella. Kyseessä on kaikille kansalaisille suunnattu mahdollisuus olla mukana tekemässä yhteiskunnallista historiaa muutoksen johtamisen alueella. Kerätyt varat käytetään NOOAn lanseeraamiseen USA:n markkinoille, teknisen tukitiimin vahvistamiseen sekä menetelmäpatentin viimeistelyyn.

Miksi joukkorahoitus?

Kyseessä on innovaatio, jolla on yhteiskunnallista merkitystä. NOOA on pilvipalvelu muutoksen johtamiseen ja toimeenpanoon, eli se tuo ratkaisun ongelmaan, josta suurin osa yrityksistä kärsii. Lähes jokainen työelämässä ollut ihminen on joutunut kokemaan muutoksen haasteet. Tieto ei kulje, muutos etenee hitaasti ja vain osa ihmisistä osallistuu, muut odottavat. Ongelmat korostuvat digitaalisessa maailmassa entisestään.

- ”Yhä kiihtyvällä vauhdilla digitalisoituvassa maailmassa kyseiset ongelmat korostuvat ja perinteisin menetelmin toteutettu muutos ei enää onnistu. Näistä syistä johtuen kyseessä on yhteiskunnallinen ja myös globaali ongelma, johon NOOA tuo ratkaisun. Uskomme, että asia kiinnostaa meitä kaikkia.”

- ”Tilanne näkyy ehkä parhaiten siinä, että viidensadan suurimman yrityksen joukosta 52% on kadonnut viimeisen 15:sta vuoden aikana. Suurimpana syynä on ollut kyvyttömyys muuttua. Näin suurta muutosta ja näin nopeasti ei ole koskaan aikaisemmin tapahtunut,” tiivistää toimitusjohtaja Tom Grönstrand.

NOOAn kehitysnäkymät

NOOAlla on jo asiakkaita sekä Suomessa että USA:ssa. Palvelu lanseerattiin Suomessa elokuussa 2016. NOOA esiteltiin lokakuun aikana Chicagossa ja San Franciscossa eri tilaisuuksissa noin 200 päättäjälle. Tuloksena on kaksi merkittävää asiakasta: USA:n suurin vakuutusyhtiö AON ja kansainvälinen konsulttiyritys CGN. Vahva näkemys oli, että nyt on kehitetty jotakin todella merkittävää, joka vastaa lähes täydellisesti digitaalisen maailman muutoksenjohtamisen haasteisiin.

Lisätietoja:

Tom Grönstrand

TripleWin Oy

tom.gronstrand@triplewin.fi

www.nooa.global , www.triplewin.fi

TripleWin Oy on suomalainen yritys, joka on kehittänyt ainutlaatuisen pilvipalvelu NOOAn muutoksen johtamiseen ja toimeenpanoon. TripleWin palvelee kotimaisia sekä kansainvälisiä asiakkaita kahdessa toimipisteessä, jotka sijaitsevat Espoossa ja Chicagossa. Lisätietoja: www.nooa.global.