Leona Lewis versioi ’Your Song’ -kappaleen hotelliketjulle

Laulaja-lauluntekijä Leona Lewis otti haasteen innoissaan vastaan, kun TUI Nordic kysyi lahjakasta laulajaa äänittämään oman versionsa Elton Johnin tunnetusta rakkauslaulusta.

- Olen suuri Elton Johnin fani ja olen aina rakastanut ‘Your Song’ -biisiä. Tietenkin olin innoissani kun sain tilaisuuden laulaa oman versioni kyseistä kappaleesta. Se on kaunis laulu, jossa yhdistyy täydelliset sanat täydelliseen melodiaan. Toivon, että ihmiset pitävät versiostani, Leona Lewis kertoo.

Your Song on äänitetty TUI:n uutta mainoskampanjaa varten, jossa kuvataan oikean pariskunnan Charlotten ja Valentinin välistä rakkautta.

- Leona Lewis oli ilmiselvä valinta meille, kun päätimme luona uuden version mainoksemme tunnetusta kappaleesta. Hän on vahva ja nykyaikainen artisti, jolla on emotionaalista vetovoimaa. Samaa tunteiden vetovoimaa toivomme matkoillamme lomaileville pariskunnillekin, Finnmatkojen Online Sales Manager Anna-Maria Mettin kuvailee.

Lewis tuli tunnetuksi vuonna 2007 debyyttialbumillaan ’Spirit’ ja hittisinglellään ’Bleeding Love’. Hän on hiljattain julkaissut viidennen albuminsa ’I Am’.

- Your Song on ollut Finnmatkojen lomien tunnuskappale vuodesta 2002 ja olemme ylpeitä saadessamme mukaan matkallemme Leona Lewisin koskettavan version. Mielestämme se kuvaa lomailevien pariskuntien tunteita täydellisesti, Mettin toteaa.

Lewisin versio tunnetusta kappaleesta on TUI:n uuden Sensimar-hotellikonseptin mainonnan keskiössä. Sensimar-hotellit on suunnattu ilman lapsia matkustaville pariskunnille. Mainoksen ensiesitys on lauantai-iltana 13.2. TV-kanava Nelosella.

Kuuntele kappale: https://youtu.be/q9ZFbyeSS7E

Lisätietoja:
Maajohtaja Tiina Sirén
etunimi.sukunimi@finnmatkat.fi

Oy Finnmatkat Ab on Suomen suurin matkanjärjestäjä, ja se järjestää vuosittain noin 216 000 valmismatkaa. TEMA on Finnmatkojen kulttuuriin ja luontoon erikoistunut kiertomatkajärjestäjä. Finnmatkat kuuluu Pohjoismaiden johtavaan matkanjärjestäjäkonserniin TUI Nordiciin. Se on osa Lontoon pörssissä noteerattua maailman suurinta matkailukonsernia, TUI Groupia, jolla on vuosittain yli 30 miljoonaa matkustajaa 31 maasta.