Risteilyt kiinnostavat suomalaisia aiempaa enemmän – TUI Finland laajentaa risteilytarjontaansa

TUI Group on investoinut viime vuosien aikana vahvasti risteilyihin ja uusiin risteilyaluksiin. Myös TUI Finland laajentaa nyt risteilyvalikoimaansa sivustollaan.

Suomalaiset ovat tiedetysti risteilykansaa, mutta toistaiseksi suurin osa risteilyistä on suuntautunut pohjoismaihin, Viroon ja Saksaan. Risteilyt kiinnostavat suomalaisia kuitenkin aiempaa enemmän, ja kysynnän kasvaessa risteilytarjonta laajenee. Tarjonnan kasvaessa laskevat myös risteilyjen hinnat, ja tämä on tehnyt risteilemisestä entistä houkuttelevampaa – myös nuorempien matkaajien keskuudessa.

Olemme tämän vuoden aikana laajentaneet matkavalikoimaamme voimakkaasti, ja uusien risteilytuotteiden myötä tarjoamme asiakkaillemme entistä enemmän vaihtoehtoja ja erilaisia tapoja matkustaa. Risteilyt ovat loistava tapa tutustua useampaan kohteeseen yhden loman aikana”, sanoo TUI Finlandin viestintäpäällikkö Pauliina Pajunen.

TUI Finlandin valikoimassa on risteilypaketteja Karibialla, Välimerellä, Lähi-idässä ja Kanariansaarilla.

Laajentunut risteilyvalikoima tarjoaa risteilyjä kahdeksalle varustamolle ja yhteensä sadalle alukselle.  Varustamot ovat: Azamara Club Cruises, Celebrity Cruises, Costa Cruises, Cunard, Holland America Line, MSC Cruises, Norwegian Cruise Line ja Royal Caribbean International. Risteilyvarustamot tarjoavat erilaisia ja erikokoisia aluksia, jolloin matkailija voi valita varustamon omien toiveidensa mukaan.

Alukset ovat kelluvia täyden palvelun keitaita. Risteilyalus kannattaa varata samaan tapaan kuin varaisit hotellin: ottamalla selvää sen ohjelmasta, aktiviteeteista ja hyteistä. Näin löydät itsellesi sopivimman risteilyaluksen, kaipasit sitten lomallasi luistelurataa tai lastenkerhoa”, sanoo Pauliina Pajunen.

TUIn risteilyt

TUI Groupin tytäryhtiö TUI Cruises on panostanut viime vuosina voimakkaasti uusiin risteilyaluksiin. TUI Cruisesin Meyer Turun telakalta tilaama Mein Schiff 6 -alus otettiin käyttöön toukokuussa 2017. Seuraavat uudet alukset Mein Schiff 1 ja Mein Schiff 2 luovutetaan Turun telakalta TUI Cruisesille keväällä 2018 ja 2019.