Suomen paras duuni – Finnmatkat etsii hotellitestaajaa

Finnmatkat hakee 13.5. julkaistussa työpaikkailmoituksessa hotellitestaajaa kiinnostavaan kesätyöhön. Työnkuvaan kuuluu matkanjärjestäjän Sensimar-konseptihotellien testaaminen Kreetalla tänä kesänä. Sensimar-hotellit ovat erityisesti ilman lapsia matkustaville aikuisille suunniteltuja hotelleja.

Joku onnekas saa pian lisätä ansioluetteloonsa hotellitestaajan tittelin. Suomen suurin matkanjärjestäjä Finnmatkat tarjoaa sulavasti sosiaalisessa mediassa uivalle persoonalle mahdollisuuden testata Sensimar-hotelleja ja kertoa tunnelmista altaan reunalta. Jotta lomakokemus pariskunnille suunnatuista hotelleista olisi mahdollisimman autenttinen, Sensimar-testaaja saa ottaa mukaansa myös valitsemansa matkakumppanin.

- Tarjoamme töitä intohimoiselle seikkailijalle, jolle matkailu, kohteiden vertailu ja kokemusten jakaminen sosiaalisessa mediassa on elämäntapa. Jos henkilö on myös luova ja aurinkoinen, hän voi olla juuri etsimämme hotellitestaaja. Haemme reipasta persoonaa, joka on sulava sosiaalisessa mediassa ja jolla on kokemusta myös kuvaamisesta, kertoo Finnmatkojen viestintäpäällikkö Julia Melnik.

Vaikka työ kuulostaa silkalta lomailulta, Finnmatkat painottaa, että kyseessä on oikea työ, josta maksetaan myös palkkaa. Hotellitestaaja raportoi Sensimar-hotellien tunnelmasta, ruokailee hotellien monissa gourmet-ravintoloissa sekä testaa hotellien palveluja. Palkattavalta henkilöltä edellytetään vähintään 18 vuoden ikää, reipasta asennetta ja hyvää englannin kielen taitoa.

Finnmatkat valitsee hakijoiden joukosta viisi parasta kandidaattia, joista iltalehti.fi:n lukijat äänestävät hotellitestaajan. Valittu henkilö matkustaa Kreetalle ja aloittaa hotellitestauksen heinäkuun aikana. Hotellitestaajan matkaa voi seurata Finnmatkojen sosiaalisen median kanavissa.

Suomen paras duuni:

Finnmatkojen Sensimar:

Finnmatkojen Kreeta:

Finnmatkat, viestintäpäällikkö Julia Melnik p. Puh. 0303 603 04 tai 043 826 6674

Oy Finnmatkat Ab on Suomen suurin matkanjärjestäjä, ja se järjestää vuosittain noin 216 000 valmismatkaa. TEMA on Finnmatkojen kulttuuriin ja luontoon erikoistunut kiertomatkajärjestäjä. Finnmatkat kuuluu Pohjoismaiden johtavaan matkanjärjestäjäkonserniin TUI Nordiciin. Se on osa Lontoon pörssissä noteerattua maailman suurinta matkailukonsernia, TUI Groupia, jolla on vuosittain yli 30 miljoonaa matkustajaa 31 maasta.

Finnmatkat