Syksyn matkat myyneet hyvin – lisäpaikkoja syksyn lennoille

Report this content

Kesän lomalennot ovat olleet loppuunmyytyjä ja syyslomatkin viedään käsistä. Suuren kysynnän vuoksi TUI on hankkinut syksylle yhdeksän lisälentoa Turkkiin, sekä lisäpaikkoja syksyn Kanariansaarten ja Madeiran lomalennoille.

Suomalaiset matkustavat syyskaudella innokkaasti ja koulujen syyslomaviikot ovat erityisen suosittua matkustusaikaa. TUI lentää syyslomaviikolla suorin lennoin useisiin lomakohteisiin Helsingistä, Kajaanista, Oulusta, Porista, Tampereelta ja Vaasasta.

TUIn kaikki kesän Turkin matkat ovat olleet heinäkuun loppuun asti loppuunmyytyjä. Vaikka matkustajamäärät ovat pienentyneet viime vuosina, on Turkki edelleen kiinnostava matkakohde. Nyt TUI tarjoaa kahdeksan lisälentoa Helsingistä Turkkiin ja yhden lisälennon Oulusta Turkkiin syyskaudelle.

Loistavat hotellit, hyvä palvelu ja aurinkoinen sää saavat suomalaiset matkustamaan Turkkiin. Antalyan rannikolla sää hellii matkailijoita hellelukemilla vielä lokakuussakin ja siksi on hienoa, että yhä useampi pääsee nauttimaan lomakeleistä vielä syksyllä”, sanoo TUIn PR- ja viestintäpäällikkö Pauliina Pajunen.