TUI Finland keräsi 10 010 euroa Nenäpäivälle

Report this content

TUI Finland oli kumppanina 11. kertaa järjestettävässä Nenäpäivässä ja keräsi ajanjaksolla 26.10.–12.11.2017 yhteensä 10 010 euroa Nenäpäivälle. Nenäpäivä-kampanjan teemana oli tänä vuonna "Laitetaan yhdessä hyvä liikkeelle".

Kampanja-aikana TUI lahjoitti Nenäpäivälle TUI Family Life -perhehotelleihin tehdyistä lomavarauksista 10 euroa per varaus. Lisäksi TUI järjesti erilaisia Nenäpäivä-tempauksia asiakkailleen ja henkilöstölleen. Bamse toimi TUIn kampanjan hyvää tekevänä kasvona ja liikutti TUIn asiakkaita Gran Canarialla TUI Family Life Orquidea -hotellissa, sekä lähteviä asiakkaita Helsinki-Vantaan lentokentällä.

"Haastoimme asiakkaitamme ja henkilökuntaamme mukaan erilaisilla tempauksilla ja lahjoitimme Nenäpäivälle heidän osallistumisestaan. Henkilökunnan ja asiakkaiden sitouttaminen tähän kampanjaan oli meille tärkeää ja keräsimme yhdessä hienon lahjoitussumman", kertoo TUI Finlandin Head of Digital Sales & Marketing Anna-Maria Mettin.

Keräysvaroilla autetaan kehitysmaiden lapsia

Nenäpäivä-säätiön vuosittain järjestämä Nenäpäivä-kampanja kerää varoja maailman lasten auttamiseksi, ja tukee kerätyillä varoilla yhdeksän järjestön pitkäjänteistä kehitysyhteistyötä. Nämä järjestöt tekevät töitä maailman lasten auttamiseksi siellä, missä apua eniten tarvitaan.

Nenäpäivä-kampanja huipentui Nenäpäivänä 10.11.2017 Nenäpäivä-show’hun Yle TV2:lla. Nenäpäivän oma kampanja jatkuu vielä 19.11.2017 saakka.

Lisätietoja Nenäpäivästä