TUIn Rakkaudella ei ole rajoja -kampanjan voittajapari lähtee häämatkalle kesällä

TUI Finland järjesti helmikuussa 2017 Rakkaudella ei ole rajoja -kampanjan, jonka aikana matkanjärjestäjä etsintäkuulutti 1. maaliskuuta naimisiin meneviä, samaa sukupuolta olevia pareja.  Nyt voittaja on arvottu, ja TUI lennättää arvonnan voittajaparin häämatkalle parin valitsemaan TUI Sensimar -hotelliin.

Tasa-arvoinen avioliittolaki tuli Suomessa voimaan 1. maaliskuuta. Lunastaakseen Tahdon2013 -kampanjan aikana annetun lupauksen, TUI etsi helmikuun ajan 1.3. naimisiin meneviä, samaa sukupuolta olevia pareja.

Arvontaan ilmoittautui yli 30 osallistujaa, ja voittajapari Pia ja Christa suuntaavat valitsemaansa TUI Sensimar -hotelliin kesällä.

”Eilinen päivä oli niin upea päivä kaikille avioituneille pareille ja on mahtavaa, että olette olleet mukana tukemassa Tahdon2013 -kampanjaa ja järjestitte tällaisen arvonnan", kertoi onnellinen voittaja.

Vuonna 2013 TUI, silloinen Finnmatkat, oli yksi tasa-arvoista avioliittolakia avoimesti tukemaan asettuneista yrityksistä. TUI teki Tahdon2013 -kampanjan yhteydessä lupauksen, että antaa ensimmäiselle naimisiin menevälle, samaa sukupuolta olevalle parille häämatkan, mikäli tasa-arvoinen avioliittolaki menee läpi.

TUI etsi 1.3.2017 naimisiin meneviä, samaa sukupuolta olevia pareja helmikuun ajan sosiaalisessa mediassa ja verkkosivuillaan. Palkintohäämatka sisältää majoittumisen viikoksi voittajaparin valitsemassa TUI Sensimar -hotellissa sekä lennot kohteeseen. Erityisesti ilman lapsia matkustaville pariskunnille räätälöityjä TUI Sensimar -hotelleja on yhteensä 26 eri lomakohteessa.

Pauliina Pajunen, PR- ja viestintäpäällikkö, TUI Finland, p. +358 43 826 6674, pauliina.pajunen@tui.fi