Vain aikuisille:Finnmatkat esittelee Sensimar Class -lentoluokan

Parisänky, samppanjaa, kermavaahtoa ja takkatulisimulaatio 10 000 metrin korkeudessa. Tämä ja paljon muuta on tarjolla romanttisen "Sensimar Class" -lentoluokan matkustajille Finnmatkojen kesän lomalennoilla. TUIfly Nordicin kanssa yhteistyössä toteutettu uusi lentoluokka vastaa lomailijoiden toiveisiin, ja vahvistaa osaltaan Suomen suurimman matkanjärjestäjän asemaa pariskunnille suunnattujen lomien tarjoajana.

Ainutlaatuisesta Sensimar Class -kokemuksesta voivat nauttia matkailijat, jotka majoittuvat kesälomallaan Finnmatkojen uusissa Sensimar-hotelleissa. Tällä hetkellä Sensimar Class on valittavissa lisämaksusta kesän lennoille Kyprokselle, Kroatiaan ja Kreikkaan.

- Saimme idean matkustajalta, joka kysyi Facebookissa, voisiko romanttiseen tunnelmaan päästä jo lentomatkalla Kreetalla sijaitsevaan Sensimar Kalliston Resort & Spa -hotelliin. Ajatuksesta kehittyi nopeasti ainutlaatuinen palvelukokonaisuus, josta voi nauttia lennon aikana. Olemme erittäin iloisia siitä, että voimme tarjota Sensimar Class -lentoluokan jo kesällä, kertoo Finnmatkojen viestintäpäällikkö Julia Melnik.

Aikuisille lomailijoille suunnatut Sensimar-hotellit tulivat myyntiin alkuvuodesta. Konseptin hotellit ovat tasoltaan joko neljä tai viisi tähteä, ja ne sijaitsevat joko suoraan rannalla tai hyvin lähellä sitä. Hotelleissa on suuri kylpylä, kuntosali, "Les Mills" -ryhmäliikuntatunteja ja aina vähintään kaksi ravintolaa: buffetravintola ja à la carte -ravintola. Kesän 2016 valikoimassa on 19 hotellia Kreikassa, Kyproksella, Kroatiassa ja Turkissa.

Tulevaisuudessa Finnmatkat ja TUIfly Nordic aikovat laajentaa lentoluokkatarjontaansa lapsiperheille suunnatulla Family Life -luokalla, jossa matkustaminen tapahtuu erikoisrakenteisessa pallomeressä.

TIETOA SENSIMAR CLASS -LENTOLUOKASTA

• Suunniteltu kahdelle
  • 140 cm parisänky yksityisessä osastossa
  • Kolme valaistusvaihtoehtoa: Candle Light, Fireplace ja Northern Lights
  • Tunnelmallista musiikkia, mm. Finnmatkojen "Your Song" Leona Lewisin, Rod Stewartin, Elton Johnin ja Billy Paulin versioina
  • Culinarium-menussa ostereita, kermavaahtoa, mansikoita ja samppanjaa
  • Vain 18 vuotta täyttäneille matkustajille

Lisätietoa Sensimar Class -lentoluokasta: Finnmatkat, viestintäpäällikkö Julia Melnik p. Puh. 0303 603 04 tai 043 826 6674

Oy Finnmatkat Ab on Suomen suurin matkanjärjestäjä, ja se järjestää vuosittain noin 216 000 valmismatkaa. TEMA on Finnmatkojen kulttuuriin ja luontoon erikoistunut kiertomatkajärjestäjä. Finnmatkat kuuluu Pohjoismaiden johtavaan matkanjärjestäjäkonserniin TUI Nordiciin. Se on osa Lontoon pörssissä noteerattua maailman suurinta matkailukonsernia, TUI Groupia, jolla on vuosittain yli 30 miljoonaa matkustajaa 31 maasta.