Nella Ginman-Tjeder ja Harri Suutari Tulikivi Oyj:n hallitukseen

LEHDISTÖTIEDOTE 16.4.2013 klo 17.00

Tulikivi Oyj:n hallituksen uusiksi jäseniksi on varsinaisessa yhtiökokouksessa 16.4.2013 valittu KTM Nella Ginman-Tjeder sekä insinööri Harri Suutari.

Nella Ginman-Tjeder (s. 1959) on Ifolor Oy:n toimitusjohtaja. Aiemmin hän on toiminut mm. American Expressin Suomen maajohtajana, Finpron markkinointiviestintäjohtajana sekä usean vuoden

myynti- ja markkinointijohtajana Sanoma-konsernissa. Nella Ginman-Tjederillä on vankka kansainvälinen markkinointi-, PR- ja brändikokemus. Ginman-Tjeder on Indmeas Oy:n sekä Arcadasäätiön hallituksen jäsen.

Harri Suutari (s. 1959) on aiemmin toiminut PKC Group Oyj:n, Ponsse Oyj:n sekä Kajaani Automatiikka Oy:n toimitusjohtajana. Suutari toimii Componenta Oyj:n ja Alma Media Oyj:n hallitusten puheenjohtajana sekä PKC Group Oyj:n ja Oy M-Filter Ab:n hallitusten jäsenenä.

Lisätietoja toimittajille: Hallituksen puheenjohtaja Heikki Vauhkonen, Tulikivi Oyj, puh. 0207 636 555

Pörssinoteerattu perheyritys Tulikivi Oyj ja sen tytäryhtiöt muodostavat Tulikiven, joka on maailman suurin lämpöä varaavien tulisijojen valmistaja. Tulikivellä on kolme tuoteryhmää: Tulisijat, Sauna ja Sisustus. Tulikivi ja sen asiakkaat arvostavat hyvinvointia, sisustamista ja bioenergian hyötyjä. Tulikiven liikevaihto on yli 50 Me, josta viennin osuus on puolet. Tulikivellä työskentelee noin 350 ihmistä.