TULIKIVEN KOTIMAINEN VUOLUKIVI ON LAADUKAS PINTAMATERIAALI KODIN SISUSTUKSEEN

Tulikiven aito vuolukivi on kestävä ja laadukas valinta kodin pintamateriaaliksi. Luonnonkivi soveltuu erittäin hyvin kosteiden tilojen lattiapintoihin: Vuolukivi ei ole märkänäkään liukas eikä se kopise. Lämmönvarauskykynsä ansiosta vuolukivi sopii lattialämmitteisiin tiloihin erinomaisesti. Trendikästä luonnonkiveä voi käyttää myös kodin oleskelutilojen pintamateriaalina tai rakentaa siitä kiinnostavia yksityiskohtia, kuten hyllyjä ja tasoja. Tulikiven kotimainen sisustuskivimallisto on markkinoiden laajin.

Kulutusta ja kosteutta kestävä vuolukivi on ylellinen, ja silti käytännöllinen pintamateriaali kylpyhuoneeseen sekä kodin muihin tiloihin. Luonnonkivi on turvallinen valinta kosteiden tilojen lattiamateriaaliksi, sillä se ei ole märkänäkään liukas. Tiivispintainen luonnonkivi ei myöskään vaadi hoitoa. Moderneihin lämmitysjärjestelmiin liitettynä luonnonkivi on loistava lämmönvaraaja. Vuolukivi on myös hiljainen materiaali – se imee ääntä sen sijaan että kaikuisi ja kopisisi. Silkkinen, miellyttävä tekstuuri kiven pinnassa tekee Tulikiven vuolukivestä täydellisen lattiamateriaalin.

Sisustusmateriaalina luonnonkivi on laadukas ja pitkäikäinen materiaali, joka nostaa kodin arvoa. Luonnonkiviä voi yhdistellä lähes rajattomasti ja ne sopivat kauniisti yhteen myös puupintojen kanssa, mikä sopii tämän hetkisiin luonnollisia materiaaleja korostaviin sisustustrendeihin. Persoonallisen lopputuloksen saa yhdistelemällä eri kiviä, kokoja ja valitsemalla sopivan ladontakuvion. Kylpyhuoneen ja keittiön lisäksi luonnonkivi soveltuu pintamateriaaliksi kodin eteis- ja oleskelutilojen lattioihin, seiniin ja portaisiin. Kiviset pöytätasot, ikkunalaudat tai hyllyt antavat tilaan omaperäisen ilmeen.

Luonnonkivimosaiikkien kauniit pintakuviot eri värisävyineen luovat yksilöllisen ilmeen seiniin ja lattioihin. Saumavärillä ja laattakoolla voi vaikuttaa lopputulokseen ja luoda siten joko yhtenäisen tai voimakkaasti ruudutetun väripinnan. Monikasvoisen luonnonkiven ulkonäköön ja käyttöominaisuuksiin voidaan vaikuttaa myös erilaisilla pintakäsittelyillä: Kiillotetussa pinnassa tulevat esiin kiven väri ja kuvion yksityiskohdat. Hillitymmän ja pehmeämmän ilmeen voi luoda mattahiotulla tai antiikkikäsitellyllä kivipinnalla.

Tulikivellä on markkinoiden laajin luonnonkivivalikoima. Sisusta kivellä -apuri helpottaa löytämään sisustukseen soveltuvat puun ja kiven yhdistelmät. Perusvalikoimaan kuuluvat tuotteet toimitetaan lyhyellä toimitusajalla suoraan varastosta.

Tuotetiedot:
Vuolukivi  alkaen 127 € /m2, vuolukivimosaiikki alkaen 198 € / m2

Tulikivi-studiot kautta maan

Myynti- ja markkinointijohtaja Anu Vauhkonen, puh. 0207 636 560, anu.vauhkonen@tulikivi.fi

PR- ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. (09) 170 070

www.tulikivi.fi -> medialle -> kuvapankki

Pörssinoteerattu perheyritys Tulikivi Oyj ja sen tytäryhtiöt muodostavat Tulikiven, joka on maailman suurin lämpöä varaavien tulisijojen valmistaja. Tulikivellä on kolme tuoteryhmää: Tulisijat, Sauna ja Sisustus. Tulikivi ja sen asiakkaat arvostavat hyvinvointia, sisustamista ja bioenergian hyötyjä. Tulikiven liikevaihto on noin 45 Me, josta viennin osuus on puolet. Tulikivellä työskentelee noin 300 ihmistä.