Tulikiven uusi Tuisku-sähkökiuas täydentää vuolukivipintaisten kiukaiden sarjaa

Tulikivi lanseeraa helmikuussa 2013 uuden sähkökiukaan Tuiskun, jonka ajattoman tyylikäs muotoilu ja innovatiiviset elektroniikkaratkaisut tekevät saunomisesta nautinnon kaikille aisteille.  Helmen harmaassa Tuisku-kiukaassa on uritettu vuolukivipinta, joka varaa itseensä lämpöä ja luovuttaa sitä tasaisesti pehmeissä löylyissä.

Tulikiven uutta Tuisku-sähkökiuasta ohjataan Tulikivi Touch Screen -kiuasohjaimella, joka voidaan asentaa kuiviin ja kosteisiin tiloihin sekä löylyhuoneeseen. Helppokäyttöisellä ja selkeällä ohjaimella voidaan säätää saunahuoneen lämpötila asteen tarkkuudella omien mieltymysten mukaiseksi ja samalla säästää energiaa. Kiuasohjaimessa on erikoisominaisuutena kivitilan lämpötilan säätö.  Kiuas on myös yhdistettävissä KNX-taloautomaatiojärjestelmään ilman erillistä ohjauskeskusta.

Tuisku-kiuas sopii niin moderniin kuin klassiseen saunaan

Tuisku-kiuas on valmistettu helmen harmaasta, uritetusta vuolukivestä, joka varaa itseensä lämpöä ja luovuttaa sitä tasaisesti pehmeissä löylyissä. Vuolukivi myös kuivattaa löylyhuoneen tehokkaasti saunomisen jälkeen. Selkeälinjainen Tuisku-kiuas sopii graafista ilmettä arvostavalle sisustajalle, mutta myös perinteisempään saunaan. Tulikivi tarjoaa kiukaisiin myös tavallisten kiuaskivien päälle pintakerrokseksi aseteltavia valkoisia  Tulikivi Deco White-koristekiuaskiviä, joiden halkaisija on 5–10 cm.

Tuote- ja hintatiedot:               Tuisku-kiuas, uritettu vuolukivi, eletroninen/erillisohjaimella, KNX-liitettävyys, mitat: 42 x 42 x 95 cm,
                                                   tehot: 6,8 kW, 9,0 kW ja 10,5 kW, hinnat välillä: 1100 – 1340 € + rahti
Lisätietoja:                                Tulikivi Oyj,
www.tulikivi.fi
                                                   Viestintäjohtaja Anu Vauhkonen, puh. 0207 636 560, anu.vauhkonen@tulikivi.fi

Viestintä:                                   PR- ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. (09) 170 070

Heidi Azinur, heidi.azinur@promode.fi / viestintä ja kuvamateriaali

Kuvapankki:                             www.tulikivi.fi -> medialle -> kuvapankki -> sauna

Jälleenmyynti:                         Tulikivi-studiot ja Tulikivi-jälleenmyyntipisteet kautta maan

Pörssinoteerattu perheyritys Tulikivi Oyj ja sen tytäryhtiöt muodostavat Tulikiven, joka on maailman suurin lämpöä varaavien tulisijojen valmistaja. Tulikivellä on kolme tuoteryhmää: Tulisijat, Sauna ja Sisustus. Tulikivi ja sen asiakkaat arvostavat hyvinvointia, sisustamista ja bioenergian hyötyjä. Tulikiven liikevaihto on noin 60 Me, josta viennin osuus on puolet. Tulikivellä työskentelee vajaat 400 ihmistä.