Tulikivi Oyj, PÖRSSITIEDOTE, 10.2.2011 klo 15:30 Tilinpäätöstiedote 1-12/2010

- Tulikivi-konsernin liikevaihto neljännellä vuosineljänneksellä oli 16,6 me (15,6 me 10-12/2009), liikevoitto 0,8 (0,3) me ja tulos ennen veroja 0,7 (0,2) me.

- Liikevaihto vuonna 2010 oli 55,9 me (53,1 me v.2009), liiketulos -0,3 (-2,4) me ja tulos ennen veroja -1,0 (-3,3) me. Osakekohtainen tulos oli -0,02 (-0,06) euroa.

- Tilauskanta oli tilikauden päättyessä 6,3 (4,8) me.

- Liiketoiminnan rahavirta ennen investointeja oli 2,9 (3,7) me.

- Tulevaisuuden näkymät: Kasvavan myynnin ja parantuneen kustannustehokkuuden myötä konsernin  vuoden 2011 liiketuloksen arvioidaan kasvavan edellisen vuoden tasosta ja liiketuloksen paranevan merkittävästi.

- Hallitus esittää yhtiökokoukselle, että osinkoa jaetaan A-sarjan osakkeelle 0,0250 euroa/osake ja K-sarjan osakkeelle 0,0233 euroa/osake.

Tiedotteen uusi julkistamismenettely

Tulikivi Oyj julkaisee tilinpäätöstiedotteensa ja osavuosikatsauksensa jatkossa pörssitiedotteella siten, että pörssitiedotteeseen sisältyvät ne katsauksiin sisältyvät tiedot, jotka ovat omiaan vaikuttamaan osakkeen arvoon. Lyhentämätön tilinpäätöstiedote, johon sisältyy selostusosa ja taulukko-osa, on tämän tiedotteen liitteenä. Lisäksi se on luettavissa yhtiön internetsivuilla osoitteessa www.tulikivi.com. Uusi menettely perustuu Finanssivalvonnan standardin 5.2b muutoksen.

Avainluvut

01-12/2010 01-12/2009 Muutos, % 10-12/2010 10-12/2009 Muutos,%
Liikevaihto 55,9 53,1 5,3 16,6 15,6 6,4
Liiketulos -0,3 -2,4 87,5 0,8 0,3 166,7