Valmistakka lämmitysvalmis jopa kahdessa tunnissa

Tulikiven kehittämä uusi Valmisuuniratkaisu mullistaa takan hankinnan, asennuksen ja käyttöönoton. Valmisuuniratkaisun ansiosta takan asennus on ennätyksellisen nopeaa ja vaivatonta – uuni ja hormi tehdään valmiiksi tehtaalla, toimitetaan kerralla ja asennetaan toimituspäivänä. Uusi takka on lämmitysvalmis jopa kahdessa tunnissa. Tulitikut käteen -palvelu säästää aikaa entisestään ja vapauttaa asiakkaan vaivannäöltä.

Nopea asennus säästää aikaa ja kustannuksia

Tulikiven ja Onrakenteen kehittämä Valmisuuniratkaisu sisältää saumattomasti yhteensopivat uunin, piipun ja kaikki lisätarvikkeet. Valmisuuniratkaisun kaikki osat on koottu tehtaalla valvotuissa oloissa ja viimeistelty pintoja myöten. Ammattilaiset asentavat hormin ja takan asianmukaisesti toimituksen yhteydessä – erillisiä asennuskäyntejä ei tarvita, mikä säästää aikaa ja kustannuksia. Tehdasviimeistelyn ansiosta asiakkaan ei myöskään tarvitse odottaa rappauksen tai tasoitteiden kuivumista. Takka on heti käyttövalmis.
– Valmistakkamme sopii asiakkaille, jotka haluavat minimoida toimitukseen ja asennukseen käytetyn ajan, kertoo Tulikivi Oy:n liiketoimintajohtaja Juha Sivonen. Ratkaisu on erinomainen esimerkiksi omakoti- ja rivitaloasuntoihin, joissa ei ole hormia tai tulisijaa. Se sopii myös valmistalotehtaille ja rakennusliikkeille. Palvelu on kattava, ja hinta on silti kilpailukykyinen paikalla tehtyyn takkaan verrattuna, Sivonen lisää.

Takka kotiin tulitikut käteen-palveluna

Kattavimmillaan valmistakka toimitetaan Tulitikut käteen -palveluna, joka vapauttaa takanomistajan vaivannäöltä asennusvaiheessa. Toimitukseen sisältyy asennustyö kokonaisuudessaan suojauksista perustuksiin, pellityksiin ja listoituksiin. Asiakkaan ei tarvitse osallistua materiaalien kantamiseen, ja palveluun sisältyy myös loppusiivous. Valmistakan asennusaika on lyhyt, jopa vain kaksi tuntia, jonka jälkeen takkaa pääsee heti lämmittämään. Tarkka toimitussisältö sovitaan asiakkaan kanssa hänen toiveidensa mukaisesti.

Tulikiven valmisuunimallistosta jokaiseen kotiin sopiva takka

Valmistakka voidaan asentaa niin uuteen kotiin kuin remonttikohteeseen. Se sopii myös taloihin, joissa on tuulettuva alapohja. Tulikiven laajenevasta mallistosta löytyy eri sisustustyyleihin sopivia takkauuneja; vuolukivisinä valmisuuneina saatavilla ovat Tulikiven Valkia ja TU 1000 -mallit, keraamisina voidaan toimittaa mm. Aada, Viola, Ksenia ja Noora.

Videoklipit löytyvät: www.tulikivi.fi, http://www.youtube.com/watch?v=JfMYvh93Ai4, https://www.facebook.com/tulikivisuomi?ref=tn_tnmn

Lisätietoja: Tulikivi Oyj, www.tulikivi.fi myyntijohtaja Juha Sivonen, puh. 020 763 6280, juha.sivonen@tulikivi.fi viestintäjohtaja Anu Vauhkonen, puh. 0207 636 560, anu.vauhkonen@tulikivi.fi

Kuvapankki: www.tulikivi.fi -> medialle -> kuvapankki -> Tulikivi-uunit
Jälleenmyynti: Tulikivi-studiot ja Tulikivi-jälleenmyyntipisteet kautta maan

Pörssinoteerattu perheyritys Tulikivi Oyj ja sen tytäryhtiöt muodostavat Tulikiven, joka on maailman suurin lämpöä varaavien tulisijojen valmistaja. Tulikivellä on kolme tuoteryhmää: Tulisijat, Sauna ja Sisustus. Tulikivi ja sen asiakkaat arvostavat hyvinvointia, sisustamista ja bioenergian hyötyjä. Tulikiven liikevaihto on noin 60 Me, josta viennin osuus on puolet. Tulikivellä työskentelee reilut 400 ihmistä.

Pikafaktat

Tweettaa
Uusi takka on lämmitysvalmis jopa kahdessa tunnissa.

Lainaukset

Valmistakkamme sopii asiakkaille, jotka haluavat minimoida toimitukseen ja asennukseen käytetyn ajan. Ratkaisu on erinomainen esimerkiksi omakoti- ja rivitaloasuntoihin, joissa ei ole hormia tai tulisijaa. Se sopii myös valmistalotehtaille ja rakennusliikkeille. Palvelu on kattava, ja hinta on silti kilpailukykyinen paikalla tehtyyn takkaan verrattuna.
Tulisijaliiketoiminnan johtaja Juha Sivonen