AIKA sisustaa takkanurkkauksen tyylillä

Report this content

Kotimainen Arvemet Oy on tuonut markkinoille ulkonäöllään säväyttävät AIKA-takkatuotteet, jotka viimeistelevät jokaisen kodin takkanurkkauksen. Näyttävä sisustuselementti on myös mitä parhain lahja vaikkapa uuteen kotiin, syntymäpäiväsankarille tai tuoreelle avioparille.

Perinteisesti käyttötavaroina tunnetut takkatuotteet ovat vihdoin oleellinen osa koko takkahuoneen sisustusta. Muotoilija Henri Sydänheimon suunnittelemat AIKA-tuotteet luovat takan ympärille tyylikkään kokonaisuuden, joka vetoaa vaativampaankin makuun.
- Takkanurkkaus on mielestäni kokonaisuus, johon kuuluu takan lisäksi myös puunkannin, puuteline ja takkasetti. Yhdessä nämä tuotteet muodostavat takkahuoneeseen sellaisen sisustuksen, joka säväyttää, Arvemet Oy:n toimitusjohtaja Yrjö Ojanen sanoo.

Sylillinen käsityötä

Ojanen kertoo, että AIKA-tuoteperheen taustalta löytyy kaksi ajatusta: halu tehdä käytännöllisistä tuotteista tyylikkäitä sisustuselementtejä ja vastaisku kertakäyttökulutukselle. - AIKA-tuotteet kestävät aikaa ja annammekin niille kymmenen vuoden takuun. Merialumiinista, teräksestä ja petsatusta koivusta valmistetut tuotteet eivät kärsi korroosiosta vuosienkaan jälkeen, joten tuotteet elävät isältä pojalle.

AIKA-tuotteet – Hali-puunkannin, Syli-puuteline ja Noja-takkasetti – kertovat jo nimillään omaa tarinaansa. Taidokkaat AIKA-tuotteet ovat pitkälti käsityötä ja niiden laatu syntyy ylöjärveläisen Arvemet Oy:n ammattilaisten työn tuloksena.

Lahjaksi myös takattomaan taloon

Miksi et antaisi lahjaksi pientä halia tai lämpöistä syliä? AIKA-tuotteet ovat loistavia lahjaideoita jokaiseen taloon – vaikkei kodista löytyisikään takkaa tai saunanpesää. Esimerkiksi Hali-kantimella voi kuljettaa vaikkapa lehdet kierrätykseen.

Hali-kannin on helppo muokata myös persoonalliseksi lahjaksi täyttämällä kannin esimerkiksi pyyhkeillä, lakanoilla tai polttopuilla. Tyylikkäästi pakattu tuote on helppo lähettää lahjaksi myös postitse. AIKA on lahja, joka erottuu edukseen jokaisessa lahjapöydässä.

Uusia vinkkejä Oma Koti -messuilta

AIKA-tuotteisiin voi tutustua tarkemmin Oma Koti -messuilla Helsingin Messukeskuksessa 7.–10.4. osastolla 1F1, jossa AIKA-tuote ja Nunnauuni esittelevät yhdessä uusia takkaideoita ja antavat vinkkejä koko takkahuoneen sisustukseen.

www.aikatuote.fi

Avainsanat: