HH-kiinteistöpalvelut Oy on ostanut RKH-Huolto Oy:n liiketoiminnan

Report this content

HH-kiinteistöpalvelut Oy on ostanut RKH-Huolto Oy:n liiketoiminnan. Kaupan myötä HH-kiinteistöpalvelut Oy vahvistaa läsnäoloaan Hämeenlinnassa.

Pääosin Tampereella ja sen lähiympäristössä tähän saakka toiminut kiinteistönhoito-, siivous- ja taloteknisiäpalveluja tarjoava yksityinen perheyritys, HH-kiinteistöpalvelut Oy, on ostanut 27.4.2011 allekirjoitetulla sopimuksella hämeenlinnalaisen RKH-Huolto Oy:n liiketoiminnan. RKH-Huolto Oy:n henkilökunta siirtyy kaupan myötä HH-kiinteistöpalvelut Oy:n palvelukseen.

RKH-Huolto Oy on pitkään Hämeenlinnassa toiminut kiinteistönhoitoyritys. Heidän pitkäaikainen ja ammattitaitoinen henkilökunta sekä vahva paikallistuntemus vahvistavat entisestään HH-kiinteistöpalvelut Oy:n toimintaa Hämeenlinnassa.

HH-kiinteistöpalvelut Oy on toiminut Hämeenlinnassa jo muutaman vuoden ajan tarjoten lähinnä taloteknisiä LVISA-palveluita. Toimintaa on kuluneen vuoden aikana laajennettu myös kiinteistönhoito- ja puhtauspalveluihin. HH-kiinteistöpalvelut Oy työllistää yhteensä noin 260 henkilöä ja sen budjetoitu liikevaihto vuodelle 2011 on 13,5 miljoonaa euroa.

Lisätietoja:

HH-kiinteistöpalvelut Oy, toimitusjohtaja Tokke Salonen, 010 3950 315