Hallitus päätti käyttää valtuutustaan lisäosingon maksuun

Turkistuottajat Oyj:n 1.9.2009 alkaneen ja 31.8.2010 päättyvän tilikauden ennätyksellisen kokonaismyynnin ja yhtiön parantuneen kannattavuuden johdosta yhtiön hallitus on tänään päättänyt käyttää 21.1.2010 pidetyn yhtiökokouksen myöntämää valtuutusta lisäosingon maksuun.

Turkistuottajat Oyj maksaa lisäosinkoja 0,18 euroa/osake osakkeenomistajalle, joka osingonmaksun täsmäytyspäivänä 10.8.2010 on merkitty Euroclear Finland Oy:n (EFI) pitämään osakasluetteloon. Osingon maksupäivä on 17.8.2010, ja lisäosinkoa maksetaan yhteensä 648.000 euroa.

Turkistuottajat Oyj
Hallitus

Lisätietoja: viestintä- ja yhteiskuntavastuujohtaja Päivi Mononen-Mikkilä, puh. 050 512 0322

Turkistuottajat Oyj on maailman ainoa turkishuutokauppayhtiö, joka tarjoaa sataprosenttisesti sertifioituja nahkavalikoimia. Turkistuottajat Oyj -konsernin kokonaismyynnin arvo tilikaudella 2008/09 oli 248,4 MEUR ja liikevaihto 31,2 MEUR. Päämarkkina-alueemme ovat Eurooppa, Venäjä ja Kaukoitä. Turkistuottajat Oyj myy ainoana turkishuutokauppayhtiönä Saga ®-tavaramerkkiin oikeutettuja turkisnahkoja. www.ffs.fi