Myyntikauden suurimpiin kuuluva turkishuutokauppa alkaa Vantaalla lauantaina

Turkistuottajat Oyj:n myyntikauden valikoimaltaan suurimpiin kuuluva kansainvälinen huutokauppa alkaa lauantaina Vantaan Fur Centerissä. Kuusipäiväisen huutokaupan aikana on tarjolla 2,9 miljoonaa minkin- ja lähes 700,000 ketunnahkaa. Huutokauppaan odotetaan n. 400 asiakasta kaikilta markkina-alueilta.

Nyt järjestettävässä huutokaupassa on myyntikauden monipuolisin ja laatujakaumaltaan korkeatasoisin nahkavalikoima. Päänahkatyyppien, ruskeaan väriryhmään kuuluvien minkkien ja siniketun sekä sen värimuunnosten lisäksi tarjolla on kaikkein harvinaisimpien muunnoskettujen ja –minkkien nahkoja sekä suomensupin ja karakul-lampaan nahkoja.

Huutokauppa alkaa lauantaina lähes 500,000 karakul-lampaannahan tarjonnalla. Sunnuntaina myynti jatkuu hopeaketun-, muunnoskettujen- ja suomensupin nahoilla.

Huutokaupassa myydään SAGA Top Lot -erät (huippumyyntierä) siniketusta ja shadow -ketusta sekä scanbrown naarasminkistä. Huippulotin ostajat saavat ainutlaatuisen mahdollisuuden hyödyntää SAGA designkeskuksen tutkimus- ja tuotekehitystyön hedelmiä sekä yksinoikeuden käyttää erityistä SAGA Top Lot -silkkietikettiä valmiissa turkisvaatteessa.

Yksityiskohtainen myyntiohjelma löytyy kotisivuiltamme www.ffs.fi.

Joukkoviestinten edustajat ovat tervetulleita seuraamaan huutokauppaa.