Suuri turkishuutokauppa alkaa Vantaalla lauantaina

Suuri turkishuutokauppa alkaa Vantaalla lauantaina Turkistuottajat Oyj:n kuluvan tilikauden neljäs ja kauden suurimpiin ja valikoimiltaan monipuolisimpiin kuuluva kansainvälinen huutokauppa alkaa Vantaan Fur Centerissä lauantaina 5. huhtikuuta. Huutokaupassa on tarjolla lähes 1,6 miljoonaa eri värityyppeihin lukeutuvaa minkin- ja yli 550.000 ketunnahkaa, sini- ja hopeakettuja sekä harvinaisia, tuotantomääriltään pieniä muunnoskettuja. Lisäksi tarjolla on mm. karakullampaan sekä suomensupin nahkoja. Huutokauppaan on tulossa noin 300 kansainvälistä asiakasta kaikilta markkina-alueilta, Kaukoidästä, Venäjältä ja Länsi-Euroopasta. Huutokauppa päättyy tiistaina 8. huhtikuuta. Yhtiö antaa tiedotteen huutokaupan tuloksista päivittäin. Yksityiskohtainen myyntiohjelma on netissä osoitteessa www.ffs.fi. Joukkoviestinten edustajat ovat tervetulleita seuraamaan huutokauppaa. Lisätietoja: Viestintäjohtaja Päivi Mononen-Mikkilä, puh. (09) 849 8332 ja 050 512 0322, paivi.mononen-mikkila@ffs.fi ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/04/04/20030404BIT00450/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/04/04/20030404BIT00450/wkr0002.pdf