Suuri turkishuutokauppa alkaa Vantaalla maanantaina

Turkistuottajat Oyj:n myyntikauden yksi päähuutokaupoista alkaa maanantaina Vantaan Fur Centerissä. Viisipäiväisen huutokaupan aikana on tarjolla 2,7 miljoonaa Saga® minkin-, 670,000 Saga® ketun- ja 40.000 Saga ® suomensupinnahkaa. Huutokauppaan odotetaan lähes 600 asiakasta kaikilta markkina-alueilta. Nyt järjestettävässä huutokaupassa on myyntikauden monipuolisin ja laatujakaumaltaan korkeatasoisin nahkavalikoima. Tarjolla on monipuolinen valikoima erilaisia ketun- ja minkin- sekä suomensupin-, karakul-lampaan- ja soopelinnahkoja. Minkinnahat myydään maanantaina, tiistaina ja keskiviikkona. Ketunnahat ovat tarjolla keskiviikkona, torstaina ja perjantaina. Yksityiskohtainen myyntiohjelma löytyy kotisivuiltamme www.ffs.fi. Huutokaupassa myydään Saga® Top Lot -erät (huippumyyntierä) scanblack naarasminkistä sekä sini- ja golden island -ketusta. Huippuerän ostajat saavat ainutlaatuisen mahdollisuuden hyödyntää Saga® designkeskuksen palveluja sekä oikeuden käyttää erityistä Saga Top Lot -silkkietikettiä valmiissa turkisvaatteessa. Julkaisemme verkkosivuillamme www.ffs.fi merkittävimpien nahkatyyppien yksityiskohtaiset hintatiedot välittömästi kunkin nahkatyypin myynnin päättymisen jälkeen. Päivittäinen huutokauppakatsaus julkaistaan verkkosivuillamme myynnin päätyttyä. Myynnin kokoavat pörssitiedotteet annetaan keskiviikkona 24.3. ja perjantaina 26.3. Median edustajat ovat tervetulleita tutustumaan huutokauppaan. Lisätietoja: viestintä- ja yhteiskuntavastuujohtaja Päivi Mononen-Mikkilä, puh. 050 5120 322