Turkishuutokauppaa käydään Vantaalla tiistaina ja keskiviikkona

TURKISTUOTTAJAT OYJ Pörssitiedote Vantaalla 15.9.2003 Turkishuutokauppaa käydään Vantaalla tiistaina ja keskiviikkona Turkistuottajat Oyj:n 1.9.2003 alkaneen tilikauden ensimmäisessä, tiistaina 16. ja keskiviikkona 17. syyskuuta järjestettävässä huutokaupassa on tarjolla runsaat puoli miljoonaa ketun- ja reilut 130.000 minkinnahkaa. Valtaosa ketunnahoista on pääosin kotimaista alkuperää olevia siniketunnahkoja, jotka ovat myyntivuorossa avauspäivänä tiistaina. Huutokauppaan odotetaan 200 ostajaa kaikilta markkina-alueilta. Joulukuussa 2003 alkavalla uudella myyntikaudella yhtiö kertoi Suomen kettutuotannon olevan entistä monipuolisemman. Erilaisten muunnoskettujen tarjonta lisääntynee, kun taas sinikettujen tuotanto pienenee hieman nyt päättyvästä myyntikaudesta. Yksityiskohtainen lopullinen myyntiohjelma on yhtiön kotisivuilla www.ffs.fi. Joukkoviestinten edustajat ovat tervetulleita seuraamaan huutokauppaa. Lisätietoja ja ilmoittautumiset: Viestintäjohtaja Päivi Mononen-Mikkilä, puh. (09) 849 8332 ja 050 512 0322 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/09/15/20030915BIT00050/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/09/15/20030915BIT00050/wkr0002.pdf