Turkistarhaajille uusi edunvalvoja Brysseliin

Suomen Turkiseläinten Kasvattajain Liitto ry. JOUKKOVIESTINTIEDOTE Vantaalla 21. toukokuuta 2002 Turkistarhaajille uusi edunvalvoja Brysseliin Eläinlääkäri, ELL Vuokko Puurula, 36 on valittu Suomen Turkiseläinten Kasvattajain Liitto ry:n uudeksi edunvalvojaksi Brysseliin. Puurula aloittaa syyskuussa 2002, ja hänen päätehtävänsä on edistää tarhausalan näkökantoja EU:n turkistarhausdirektiivin valmistelussa. Puurulan edeltäjä oli Liisa Wallenius, joka työskentelee Suomen Turkiseläinten Kasvattajain Liitto ry:n eläinlääkärinä Vaasassa. Puurulan toimipisteenä on MTK:n Brysselin toimisto. Osan työajastaan Puurula käyttää MTK:n tehtävien hoitamiseen. Lisätietoja: Toiminnanjohtaja Gustav Smulter, (06) 318 3600, 0500 362 378 ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/05/21/20020521BIT00330/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/05/21/20020521BIT00330/wkr0002.pdf