Turkistuottajat Oyj avaa uuden myyntikauden – huutokauppaa käydään Vantaalla perjantaista maanantaihin

Turkistuottajat Oyj:n myyntikauden 2008/2009 ensimmäinen huutokauppa alkaa Vantaan Fur Centerissä perjantaina 19. ja päättyy maanantaina 22. joulukuuta.

Huutokaupassa on tarjolla mm. 700.000 SAGA-minkin- ja 270.000 SAGA-ketunnahkaa. Huutokauppaan odotetaan noin 200 ostajaa kaikilta markkina-alueilta.

Myynti alkaa perjantaina minkinnahkojen myynnillä ja jatkuu lauantaina karakul-lampaannahoilla. Sunnuntaina myydään hopea-ja muunnoskettujen sekä suomensupinnahat. Kaikki siniketut ovat tarjolla maanantaina. Yhtiö antaa pörssitiedotteen myynnin tuloksista perjantaina, sunnuntaina ja maanantaina.

Huutokaupassa myydään SAGA Top Lot –erät (huippumyyntierä) scanblack naarasminkistä, siniketusta ja shadow blue frost –ketusta. Huippulotin ostajat saavat ainutlaatuisen mahdollisuuden hyödyntää SAGA designkeskuksen tutkimus- ja tuotekehitystyön hedelmiä sekä yksinoikeuden käyttää erityistä SAGA Top Lot -silkkietikettiä valmiissa turkisvaatteessa.

Huutokauppa on 1. syyskuuta 2008 alkaneen tilikauden toinen ja myyntikauden 2007/2008 ensimmäinen huutokauppa. Yksityiskohtainen myyntiohjelma löytyy kotisivuiltamme www.ffs.fi.

Joukkoviestinten edustajat ovat tervetulleita seuraamaan huutokauppaa.