Valtakunnallinen nahkanäyttely tuo turkistarhaajat Vantaalle

TURKISTUOTTAJAT OYJ SUOMEN TURKISELÄINTEN KASVATTAJAIN LIITTO RY. Vantaalla 4. helmikuuta 2004 Tiedote joukkoviestimille/ Kutsu Valtakunnallinen nahkanäyttely tuo turkistarhaajat Vantaalle Suomen Turkiseläinten Kasvattajain Liitto ry:n ja Turkistuottajat Oyj:n järjestämä valtakunnallinen nahkanäyttely tuo Vantaan Fur Centeriin perjantaina 6. ja lauantaina 7. helmikuuta lähes 1000 turkiseläinten kasvattajaa eri puolilta Suomea, muista pohjoismaista, Hollannista ja Puolasta. Nahkanäyttely on turkiseläinten kasvattajien laatukilpailu, ja parhaiden nahkojen tuottajat palkitaan. Tilaisuus on myös alan koulutustapahtuma, jossa esitellään tuotannon uusia tuulia, mm. kiipeilyhäkkiä ja hallikasvatusta sekä turkismuotia ja ajanmukaisia valmistustekniikoita. Lauantaina 7. helmikuuta kello 10.30 ja 12.30 järjestetään muotishow, jossa suomalaiset alan yritykset ja Saga Furs of Scandinavia esittävät alkukevään henkeen sopivia turkispukineita. Tilaisuuksissa, joista ensimmäinen on suomen- ja toinen ruotsinkieliselle yleisölle, puhuu myös yritysvalmentaja Maija Kuusi (Trainers´House Oy) tulevaisuuden johtajuudesta. Nahkanäyttelyn palkinnot jakaa kello 14.30 näyttelijä, malli Sara Hirvelä. Näyttely on avoinna perjantaina 10-16 ja lauantaina 9-15.30. Joukkoviestinten edustajat ovat tervetulleita tutustumaan näyttelyyn ja sen oheistapahtumiin. **** Lisätietoja ja ilmoittautumiset: Viestintäjohtaja Päivi Mononen-Mikkilä, puh. 050 512 0322 ja viestintäassistentti Camilla Zewi-Kalliomaa, puh. (09) 849 8333 ja 050 512 0333 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/02/04/20040204BIT00010/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/02/04/20040204BIT00010/wkr0002.pdf