Varsinaisen yhtiökokouksen päätökset

Turkistuottajat Oyj:n varsinainen yhtiökokous Kokkolassa 20.1.2009 vahvisti yhtiön tilinpäätöksen 1.9.2007 alkaneelta ja 31.8.2008 päättyneeltä tilikaudelta sekä hyväksyi hallituksen osingonjakoesityksen. Tilikauden voittovaroista päätettiin jakaa osinkona osakkeenomistajille 0,70 euroa/osake eli yhteensä 2.520.000 euroa. Osingonmaksun täsmäytyspäivä on 23.1.2009 ja osinkojen maksupäivä 30.1.2009.

Hallituksessa jatkavat edelleen turkistuottajat Jorma Kauppila (varalla Kari Manninen), Markku Koski (varalla Ulf Enroth), Pentti Lipsanen (varalla Jukka Nordberg), Esa Rantakangas (varalla Jorma Eilonen), Rainer Sjöholm (varalla Stefan Wik) ja johtaja Helena Walldén (varalla toimitusjohtaja Pirkko Rantanen-Kervinen). Tilintarkastajaksi valittiin Ernst & Young Oy.

Yhtiökokouksen jälkeisessä hallituksen järjestäytymiskokouksessa puheenjohtajaksi valittiin Jorma Kauppila ja varapuheenjohtajaksi Markku Koski.

Turkistuottajat Oyj:n yhtiökokous
psta