Viisipäiväinen turkishuutokauppa alkaa Vantaalla perjantaina

TURKISTUOTTAJAT OYJ PÖRSSITIEDOTE Vantaalla 3.6.2004 Viisipäiväinen turkishuutokauppa alkaa Vantaalla perjantaina Turkistuottajat Oyj:n kansainvälinen ja yhtiön 1.9.2003 alkaneen tilikauden viimeinen huutokauppa alkaa perjantaina 4. kesäkuuta Vantaan Fur Centerissä ruskeiden scanglow- ja scanbrown-minkinnahkojen myynnillä. Viisipäiväisessä huutokaupassa on tarjolla runsaat 1,4 milljoonaa minkin- ja lähes 700.000 ketunnahkaa, joista sinikettujen osuus on yli puoli miljoonaa nahkaa. Lauantaina on tarjolla mm. erilaisten muunnosminkkien nahkoja, sunnuntaina mustia ja tummanruskeita mahogany-minkinnahkoja, maanantaina siniketun ja tiistaina, päätöspäivänä hopea- ja blue shadow- ketun nahkoja. Huutokauppaan odotetaan noin 300 ostajaa kaikilta markkina-alueilta. LISÄTIETOJA: Viestintäjohtaja Päivi Mononen-Mikkilä, puh. (09) 849 8332 ja 050 512 0322 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/06/03/20040603BIT00050/wkr0001.pdf