Hyvä Olo -hoitola Wiklund avattu uudistuneena

Hyvä Olo -hoitolan uudistus Wiklundin kolmannessa kerroksessa on valmistunut.

Raikas ja tasokas, reilun 200 neliön hyvinvointikeskus tarjoaa asiakkailleen runsaasti erilaisia kauneuden ja hyvän olon palveluita. Valikoimasta löytyvät parturi- ja kampaamopalveluiden lisäksi esimerkiksi kasvohoidot, vartalohoidot, jalkahoidot, käsi- ja kynsihoidot, pigmentointipalvelut, hieronta ja solarium. Hyvä Olo -hoitolan kosmetologit tekevät myös kestokynsiä ja ripsien pidennyksiä.

- Olemme avanneet Sokos Wiklundin katutasoon myös Hyvä Olo Expressin. Vauhdikkaan nimensä mukaisesti Express tarjoaa nopeaa palvelua ja palveluvalikoimaan kuuluu muun muassa pikakampauksia, kynsihoitoja ja kulmien sekä ripsien kestovärjäyksiä, toteaa Sokos-ketjujohtaja Janne Reunanen Turun Osuuskaupasta.

Wiklundin kolmanteen kerrokseen on suunnitteilla Hyvä Olo -hoitolan lisäksi erilaisia viihde- ja kokouspalveluita niin kaupunkilaisten, yritysten kuin hotelliasukkaidenkin käyttöön.

- Rakennamme Wiklundista uudistuvan keskustan suunnannäyttäjää, jonne on aina syy tulla, Janne Reunanen jatkaa.

Turun Osuuskauppa, Sokos-ketjujohtaja Janne Reunanen, puh. 010 764 3301