Prisma Loimaa on uudistunut

Prisma Loimaa on päivitetty uuden Prisma-konseptin mukaiseksi. Muutos näkyy ennen kaikkea myymälän ilmeessä ja asioinnin helppoudessa.

Prisma Loimaa palvelee tuttuun tapaa monipuolisella päivittäis- ja käyttötavaravalikoimalla. Käyttötavaroista ja päivittäistavaroista on uudistuksen myötä koottu uudenlaisia, asiointia helpottavia ostoskokonaisuuksia. Asiointia helpottavat myös leveät käytävät sekä selkeät käytäväopasteet ja osastokokonaisuudet. Muun muassa hedelmä- ja vihannesosasto sekä leipäosasto ovat saaneet runsaasti lisää tilaa.

- Uudistamisen myötä keskityimme erityisesti asiakkaidemme tärkeinä pitämiin tuotealueisiin. Näitä ovat päivittäistavaroiden lisäksi kodin tuotteet ja viihde-elektroniikka. Asiakkaat ovat toivoneet valikoimiimme esimerkiksi televisioita ja verhoja, ja nyt olemme tähän toiveeseen vastanneet, kertoo Prismajohtaja Terhi Lautkankare.

Turun Osuuskauppa, Prismajohtaja Terhi Lautkankare, puh. 010 764 4081

TOK on yli 149 000 varsinaissuomalaisen talouden omistama osuuskauppa. Turun Osuuskauppa toimii päivittäis- ja erikoistavarakaupassa, liikennemyymälä-, matkailu- ja ravitsemis- sekä tavaratalokaupassa 20 kunnan alueella Varsinais-Suomessa. Sen tehtävänä on tuottaa palveluja ja etuja asiakasomistajatalouksille.