TOK sulkee Emotion Länsikeskuksen Turussa

Turun Osuuskaupan Sokos- ja Emotion-ketjuissa käynnissä olevat yt-neuvottelut on saatu päätökseen Emotion Länsikeskuksen osalta. Emotion Länsikeskus suljetaan perjantaina 30.1.2015.

Emotion Länsikeskuksessa työskentelee tällä hetkellä yhteensä 5 henkilöä. Heille kaikille tarjotaan muuta työtä Turun Osuuskaupan Sokos-tavarataloissa.

- Kilpailukyvyn säilyttäminen ja liiketoiminnan toimintakyvyn turvaaminen edellyttävät toiminnan kriittistä tarkastelua. Uskon, että nyt toteutettu muutos on yksi askel kohti tavaratalokaupan tavoitteiden saavuttamista ja kilpailukyvyn lisäämistä, toteaa Sokoksista ja Emotion-myymälöistä vastaava ketjujohtaja Janne Reunanen.

Yt-neuvottelut Sokos Wiklundin liiketoiminnan supistamiseksi ja Emotion Loimaan liiketoiminnan supistamiseksi tai lopettamiseksi jatkuvat edelleen.

Turun Osuuskauppa, toimitusjohtaja Antti Sippola, puh. 010 764 4001
Turun Osuuskauppa, ketjujohtaja Janne Reunanen, puh. 010 764 3301

TOK on yli 136 000 varsinaissuomalaisen talouden omistama osuuskauppa. Turun Osuuskauppa toimii päivittäis- ja erikoistavarakaupassa, liikennemyymälä-, matkailu- ja ravitsemis- sekä tavaratalokaupassa 21 kunnan alueella Varsinais-Suomessa. Sen tehtävänä on tuottaa palveluja ja etuja asiakasomistajatalouksille.