Turun Osuuskauppa sulkee Varissuon S-marketin

TOK sulkee Turussa S-Market Varissuon helmikuun 2016 lopulla. S-marketissa työskentelee 12 henkilöä. Heille kaikille tarjotaan vastaavaa työtä TOK:n muista toimipaikoista.

- Vuokrasopimuskauden lähestyessä päättymistään, olemme joutuneet miettimään hyvin tarkasti S-market Varissuon kannattavuutta ja tulevaisuuden näkymiä. Tämän pohjalta päädyimme siihen, että kauppa suljetaan kannattavuussyistä vuokrasopimuksen päättyessä. Turun Osuuskaupan toimipaikoista Prisma Itäharju ja Sale Lauste sijaitsevat lähimpänä Varissuota ja palvelevat asiakkaitamme myös jatkossa, kertoo marketkaupasta vastaava toimialajohtaja Mikko Rauhanen.

Turun Osuuskauppa, toimialajohtaja Mikko Rauhanen, puh. 010 764 4062

TOK on yli 138 000 varsinaissuomalaisen talouden omistama osuuskauppa. Turun Osuuskauppa toimii päivittäis- ja erikoistavarakaupassa, liikennemyymälä-, matkailu- ja ravitsemis- sekä tavaratalokaupassa 20 kunnan alueella Varsinais-Suomessa. Sen tehtävänä on tuottaa palveluja ja etuja asiakasomistajatalouksille.