Tule tutustumaan turvasuojausalan tulevaisuuteen ELF 2023 -tapahtumaan to 8.6. ja pe 9.6.!

Report this content

ELF 2023 on Euroopan suurin lukitus- ja tilaturvallisuuden tapahtuma, joka järjestetään tänä vuonna Clarion Hotel Helsingissä 8.6.–9.6. Tapahtuma kokoaa yhteen alan ammattilaiset ja yritykset Suomessa ja kansainvälisesti. Tapahtumassa pääset tutustumaan uusiin alan kansainvälisiin innovaatioihin ja palveluihin, ja mikä tärkeintä – verkostoitumaan muiden ammattilaisten kanssa. Messuosastoille on ilmainen ja vapaa pääsy koko tapahtuman ajan, joten voit tulla käymään milloin sinulle sopii. Messuilla on jopa 48 alan yritystä edustettuina lähes 20 maasta omilla osastoillaan, joten nähtävää riittää!

Messuosastot ovat avoinna torstaina 8.6.2023 klo 9.30-17.00 ja perjantaina 9.6.2023 klo 9.00-16.00. Paikalle voi tulla suoraan tai rekisteröityä oheisen linkin kautta etukäteen:

Tapahtumaan odotetaan noin 700 vierasta yli neljästäkymmenestä maasta.

Tapahtumassa on myös mielenkiintoisia seminaareja, joissa on puhumassa alan kovinta eliittiä tulevaisuuden lukitus- ja turvatekniikan ratkaisuista. Perjantaina 9.6.2023 järjestetään seminaari ’The Future of Smart Security’, jossa näkemyksensä alan tulevaisuudesta kertovat ASSA ABLOY:n, dormakaban ja iLOQ:in ylin johto! Seminaarin päättää yhdysvaltalainen kulunvalvontaguru Lee Odess.

TAUSTAA:
Tällä Euroopan Lukkoseppäliiton (European Locksimith Federation, ELF) ja isännöivän kansallisen organisaation järjestämällä tapahtumalla on pitkät perinteet. Ensimmäinen tapahtuma pidettiin jo vuonna 1990, ja tapahtuma kiertää eri Euroopan maissa vuosittain. Suomessa tapahtuma järjestetään nyt toista kertaa historiassa ja tapahtuman järjestää Turvaurakoitsijat ry.

Kuva, joka sisältää kohteen teksti, kuvakaappaus, Fontti, graafinen suunnittelu

Kuvaus luotu automaattisesti

Avainsanat: