Aarteenmetsästys alkaaTV Viidellä

TIEDOTE - julkaisuvapaa 29.3.2010 klo10.00 Aarteenmetsästäjä-sarjassa (Relic Hunter) amerikkalainen seikkailija-arkeologi Sydney Fox etsii kadonneita tai varastettuja aarteita ympäri maailmaa brittiläisen avustajansa Nigel Baileyn kanssa. Sydney on seikkailunhaluinen yliopiston historian professori, kun taas Nigel on konservatiivinen eikä omimmassa elementissään kamppailulajeja taitavan Sydneyn kaverina jännittävillä reissuilla. Parivaljakon erilaisuus luo lisää vauhtia ja vaarallisia tilanteita. Toisaalta Nigel ei pysty vastustamaan etsintäreissuja, koska Sydney on hyvin puoleensavetävä. Muutkin ovat huomanneet mestariaarteenmetsästäjän kauneuden ja älykkyyden, ja hänen perässään juostaan. Aarteenetsinnässä Sydneytä ja Nigeliä auttaa heidän yliopistolta käsin toimiva sihteerinsä Claudia, joka löytää tilanteessa kuin tilanteessa auttavat verkostot ympäri maailmaa. Aarteenmetsästäjän pääosissa nähdään roolistaan palkittu Tia Carrere Sydney Foxina sekä Christien Anholt Nigel Baileyna. Sarja alkaa 4.4. ja nähdään sunnuntaisin klo 18.30 Lisätiedot: Heidi Nurminen Programme PR Manager, TV5 Finland Oy puh. 040 558 5086 heidi.nurminen@tv-viisi.fi