Alle 21-vuotiaiden EM-karsinnat TV Viidellä

TIEDOTE - julkaisuvapaa 30.9.2009 klo Maksuton TV Viisi lähettää suorana kaksi Suomen alle 21-vuotiaiden EM-karsintaottelua yksinoikeudella. Perjantaina 9. lokakuuta Suomen maajoukkue kohtaa kotiottelussa Hollannin ja marraskuussa Pikku-Huuhkajat saavat vastaansa Espanjan. Jalkapallon alle 21-vuotiaiden karsintaottelut vuoden 2011 EM-kisoihin alkoivat keväällä 27. maaliskuuta ja jatkuvat ensi vuoden lokakuuhun saakka. Suomen maajoukkue pelaa Finnair Stadionilla Hollantia vastaan pe 9.10. klo 19.00 ja TV Viisi esittää karsintaottelun yksinoikeudella suorana ja maksutta. Seuraava TV Viidellä nähtävä alle 21-vuotiaiden ottelu pelataan Espanjaa vastaan 13. marraskuuta. Suomi-Hollanti-ottelua edeltää kisastudio, jota isännöi Aleksi Valavuori. Studiossa käydään läpi ottelun alkutunnelmia ja Valavuoren seurassa nähdään asiantuntijavieras Ville Rantanen. Ottelun selostaa Antti Mäkinen. EM-karsintaottelujen lähetysajat: pe 9.10. klo 19.00 Alle 21-vuotiaiden EM-karsinnat, Suomi-Hollanti pe 13.11. (kellonaika ilmoitetaan myöhemmin) Alle 21-vuotiaiden EM-karsinnat, Espanja-Suomi Lisätiedot: Eva Romero tiedotusvastaava, TV5 Finland Oy GSM: 050 301 6145 email: eva.romero@tv-viisi.fi