Alle 21-vuotiaiden EM-lopputurnauksen välieräottelut 26.6. TV Viidellä

TIEDOTE - julkaisuvapaa 24.6.2009 klo 15.30 TV Viisi lähettää jalkapallon alle 21-vuotiaiden välieräottelut suorana ja yksinoikeudella 26. kesäkuuta. Suomen alle 21-vuotiaiden maajoukkue hävisi viimeisessä alkulohkon ottelussaan Espanjaa vastaan 0-2 ja jatkopaikka välieräotteluissa jäi unelmaksi. Perjantaina 26.6. pelattavassa välierissä kohtaavat Englanti ja Ruotsi Göteborgissa, sekä Italia ja Saksa Helsingborgissa. TV Viisi lähettää molemmat pelit suorana ja yksinoikeudella. EM-lopputurnauksen selostaa paikan päällä Tuomas Virkkunen ja reportteri Janne Vakio välittää tunnelmia kisapaikalta haastatellen pelaajia ja faneja. Kisastudiota isännöi Jussi Ranta ja hänen seurassaan nähdään asiantuntijavieraita. Alle 21-vuotiaiden EM-kisojen lähetysaikataulu: pe 26.6. ennakkostudio ja reportaasit klo 18.30; välieräottelu klo 19.00 pe 26.6. ennakkostudio ja reportaasit klo 21.15; välieräottelu klo 21.45 ma 29.6. ennakkostudio ja reportaasit klo 21.15; finaali klo 21.45 TV Viiden alle 21-vuotiaiden jalkapallolähetysten pääyhteistyökumppani on Unibet. Lisätiedot: Eva Romero tiedotusvastaava, TV5 Finland Oy GSM 050 301 6145 email: eva.romero@tv-viisi.fi